روانشناسی

چگونه به کلید سازی ها اعتماد کنیم؟

امروزه قفل و کلیدهای موجود در بازار از حالت سنتی و قدیمی خارج شده و با پیشرفت تکنولوژی تغییر چشمگیری پیدا نموده است.

27 شهریور 1402

برترین روش برای خشک کردن انواع لباس که مانع خراب شدن آنها می گردد

نحوه شستن و خشک کردن هر نوع و جنس لباس با یکدیگر فرق دارد و با دانستن ترفندهای خشک کردن هر جنس لباس، می توانید از خراب شدن آنها جلوگیری کنید.

18 شهریور 1402

13 اپلیکیشن Wear OS برتر؛ بهبود تجربه کاربری ساعت های هوشمند

سیستم عامل Wear OS گوگل، یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های گجت های پوشیدنی اندرویدی است که قابلیت های بسیار زیادی را برای ردیابی سلامتی، شخصی سازی و غیره در اختیار کاربران ساعت های هوشمند مجهز به این سیستم عامل مانند ساعت های سامسونگ قرار می دهد. با این...

16 شهریور 1402

با شغل های مسرور جهان آشنا شوید

صبح شنبه که می گردد برای این دسته از افراد بدترین روز زندگی است. از شب قبل برنامه دارند. با ناراحتی به رختخواب می روند و با عصبانیت و خشم ساعت موبایل را تنظیم می نمایند.

27 مرداد 1402

شما هم حس می کنید جوان تر از سن واقعی تان هستید؟

سالی که در آن متولد شده اید سن تان را معین می نماید و هر بار که تولدتان از راه می رسد، کوکوی ساعت عمرتان یک ضربه دیگر می نوازد.

22 مرداد 1402

چند ساعت خواب در شبانه روز ضروری است؟

ریحانه حیدری، گفت: موجودات زنده برای اینکه ساختار مغز و بدن بعد از فعالیت های روزانه بتواند دوباره احیا گردد، احتیاج دارد که استراحت کند.

17 مرداد 1402

رژیم غذایی سالم در مواقع استرس

در زمان استرس، حفظ یک رژیم غذایی سالم برای حمایت از سلامت ذهنی و جسمی شما بسیار مهم است.

27 تیر 1402

عجب خانه ای در نیویورک ساخته اند!

خانه کوهستان جنوب طراحی شده به وسیله گروه معماری MM، در زمینی شیب دار در نزدیکی کوه های شمال نیویورک واقع شده است. این پروژه در واقع خانه ای پلکانی است که به محیط طبیعی اطراف خود به خوبی پاسخ می دهد و با آن هماهنگ می گردد.

24 تیر 1402

تا این مقدار مجازید به کودک بگویید تو خیلی باهوشی ، می خواهید کودکتان شادمان باشد یا دانشمند؟ ، آسیب مدرسه تیزهوشان به بعضی دانش آموزان

بعضی افراد بسیاری از رفتارها و کارهای بچه هاشان را نشانی از هوش بالای آنها می دانند؛ در حالی که هوش جنبه های مختلفی دارد و نسبی است. به همین علت برای اینکه بفهمیم بچه ها ما در چه زمینه ای استعداد بیشتری دارند باید انواع هوش را بشناسیم.

5 تیر 1402

چهره ات چه قدر آشناست سروده اسماعیل اله دادی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، این کتاب با تصویرگری روی جلد سمانه صلواتی برای نوجوانان بالای 15 سال به چاپ رسیده است.

24 خرداد 1402

اظهارات جنجالی ساپینتو؛ خوب شد این بازیکن از استقلال رفت ، حمله تند به مورایس ؛ اقدام او طبیعی نبود ، اشتیاق من ماندن در استقلال است اما ...

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا یک بازی سخت دیگر داریم و مهمترین نکته زودگل زدن مقابل نساجی است.

3 خرداد 1402

شایع ترین علائم اختلال دوقطبی چیست؟

اختلال دوقطبی یک اختلال مرتبط با سلامت روان است که با نوسانات خُلقی شدید بین شیدایی (خُلق بالا) وافسردگی (افت خُلق) معین می گردد.

1 خرداد 1402

بازار کتاب های موفقیت از روان انسان برای فروش بیشتر استفاده می نماید، موفقیت مخصوص همه نیست!

به گزارش خبرنگاران، نشست شرایط شناسی کتب روانشناسی موفقیت امروز پنج شنبه 21 اردیبهشت در سرای اهل قلم سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار گردید. ناصر آقابابایی استادیار، گروه علوم رفتاری، پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی، سازمان مطالعه...

21 اردیبهشت 1402

از دست دادن حافظه برای سن شما عادی است یا نشانه زوال عقل؟

نشانه های رایج پیری عبارتند از فراموش کردن چیزی که چندی پیش به شما گفته شده است، گاهی اوقات اشیایی مانند تلفن همراه خود را به اشتباه در جای خود قرار می دهید یا زمان بیشتری برای انجام کار های تازه مانند نحوه راه اندازی و استفاده از یک دستگاه تازه طول می...

17 اردیبهشت 1402

جزئیات مرگ تلخ چهار سرباز مرکز آموزش 07 کازرون ارتش

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن پنج نفر در پی واژگونی و حریق خودرو در محور جایزان - رامهرمز اطلاع داد.

15 اردیبهشت 1402

9 کاری که باید بلافاصله بعد از تمرین انجام دهید

در یک هفته خوب، فرض کنید هفت ساعت را صرف تمرین می کنید. ممکن است زمان زیادی در استادیوم به نظر برسد اما هنوز 161 ساعت باقی می ماند که طی آن می توانید تمام این کار سخت را تضعیف کنید یا با بعضی از اصلاحات سبک زندگی هوشمندانه، نتایج مثبت را افزایش دهید.

7 اردیبهشت 1402

پنج رنگ مختلف برای اتاق خواب

مانند تمام فضاهای خانه ، دکوراسیون اتاق خواب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مهم ترین و چشمگیرترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب شما مقیاس رنگی است که ترجیح می دهید از آن بهره ببرید. عوامل زیادی می تواند در انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی موثر باشد. بعضی از...

26 فروردین 1402

تاثیر آپنه خواب در دوران کودکی بر رشد مغز

محققان دریافتند که در میان نزدیک به 100 نوجوانی که تحت اسکن مغز قرار گرفتند، افرادی که مبتلا به آپنه انسدادی خواب بودند، بافت نازک تری در سطح مغز داشتند و بعضی نشانه های التهاب در ناحیه مغز مرتبط با حافظه و یادگیری وجود داشت.

15 فروردین 1402

تمجید ستاره کنیایی از تیم ملی ایران

ستاره 26 ساله تیم ملی کنیا نسبت به نمایش خوب ستارگان هارامبی در بازی محبت آمیز مقابل ایران ابراز امیدواری کرد.

5 فروردین 1402

روش های درمان خانگی پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که در اثر فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی ایجاد می گردد. این بیماری زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن، به اشتباه به سلول های سالم پوست حمله می نماید و منجر به التهاب و تجمع بیش از حد سلول های پوست می گردد.

3 اسفند 1401
تعداد: (84)