عجب خانه ای در نیویورک ساخته اند!

به گزارش قالب وبلاگ ها، خانه کوهستان جنوب طراحی شده به وسیله گروه معماری MM، در زمینی شیب دار در نزدیکی کوه های شمال نیویورک واقع شده است. این پروژه در واقع خانه ای پلکانی است که به محیط طبیعی اطراف خود به خوبی پاسخ می دهد و با آن هماهنگ می گردد.

عجب خانه ای در نیویورک ساخته اند!

به گزارش موبنا، فضای ورودی که به دو حجم جداگانه تقسیم می گردد، به وسیله یک راهرو شیشه ای قابل دسترسی است و سوئیت های مهمان را در خود جای می دهد. حجم پایین تر به نمای پشتی محصور شده با شیشه گگردده می گردد و چشم انداز جنگلی وسیعی را به وسیله نشیمن اصلی به نمایش می گذارد.

این اقامتگاه برای یک خانواده و اقوام نزدیک آن ها طراحی شده است که از عاشقان زندگی در نواحی کوهستانی هستند.

علاوه بر این یک راه پله شیشه ای حجم بالا را به پایین متصل می نماید و باعث پیوند مجدد به فضای باز می گردد. بعلاوه در حالی که این دو حجم به صورت پلکانی طراحی شده اند، یک منطقه نشیمن منحصر به فرد با ارتفاع دو برابری را ایجاد نموده اند که به نقطه کانونی خانه تبدیل شده است.

از طرفی دیگر طراحی مورب میان اتاق خواب های مهمان و اتاق خواب اصلی حداکثر حریم خصوصی را برای هر دو طرف فراهم می نماید. برخلاف نمای بیرونی تیره تر با روکش چوبی، فضای داخلی پر از رنگ های دلنشین است.

کاغذ دیواری های رنگارنگ و نورپردازی های بی نظیر که شب هنگام بیشتر به چشم می آیند، فضا را به گونه ای کاملا حرفه ای تزئین می نمایند. طی روز نیز نور خورشید به فضا های داخلی سرازیر می گردد و خطوط آفتابی بی نقصی را در سراسر خانه خلق می نماید.

منبع: فرارو

به "عجب خانه ای در نیویورک ساخته اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجب خانه ای در نیویورک ساخته اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید