سلامتی و پزشکی

هنگام ابتلا به ویروس معده چه بخوریم؟

شما احتمالاً آن را تجربه کرده اید: یک مورد ناخوشایند آنفولانزا یا ویروس معده یا یک حمله تصادفی مسمومیت غذایی شما را درگیر کرده است و شما احساس ضعف و لرزیدن می کنید اما در نهایت آماده برای خوردن چیزی هستید. در اینجا، متخصصان تغذیه نکات خود را برای آبرسانی...

31 شهریور 1402

چگونه به کلید سازی ها اعتماد کنیم؟

امروزه قفل و کلیدهای موجود در بازار از حالت سنتی و قدیمی خارج شده و با پیشرفت تکنولوژی تغییر چشمگیری پیدا نموده است.

27 شهریور 1402

برترین روش برای خشک کردن انواع لباس که مانع خراب شدن آنها می گردد

نحوه شستن و خشک کردن هر نوع و جنس لباس با یکدیگر فرق دارد و با دانستن ترفندهای خشک کردن هر جنس لباس، می توانید از خراب شدن آنها جلوگیری کنید.

18 شهریور 1402

13 اپلیکیشن Wear OS برتر؛ بهبود تجربه کاربری ساعت های هوشمند

سیستم عامل Wear OS گوگل، یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های گجت های پوشیدنی اندرویدی است که قابلیت های بسیار زیادی را برای ردیابی سلامتی، شخصی سازی و غیره در اختیار کاربران ساعت های هوشمند مجهز به این سیستم عامل مانند ساعت های سامسونگ قرار می دهد. با این...

16 شهریور 1402

داور پرافتخار فوتبال ایران درگذشت

پیشکسوت داوری فوتبال ایران و مسئول سابق برگزاری مسابقات فوتبال درگذشت.

9 شهریور 1402

با خوردن این غذاها خود را به کشتن می دهید ، افزایش خطر حمله قلبی با غذاهای فوق تولید شده

نتایج دو تحقیق نشان داد که غذاهای فوق فرآوری شده خطر حمله قلبی و سکته را افزایش می دهد. این تحقیقات به نشست سالانه انجمن قلب و عروق اروپا، ارائه شده و این انجمن خواهان اقدامات جدی در این مورد شده است.

8 شهریور 1402

با این خوراکی های طبیعی از گرمازدگی پیشگیری کنید

هوا کم کم رو به گرمی می رود و خیلی از افراد با گرم شدن هوا، گله و شکایت هایشان آغاز می گردد و بیرون آمدن برایشان تبدیل به یکی از سخت ترین کارهایی می گردد که باید در طول روز انجام بدهند.

1 شهریور 1402

با شغل های مسرور جهان آشنا شوید

صبح شنبه که می گردد برای این دسته از افراد بدترین روز زندگی است. از شب قبل برنامه دارند. با ناراحتی به رختخواب می روند و با عصبانیت و خشم ساعت موبایل را تنظیم می نمایند.

27 مرداد 1402

معجزه پوست این میوه برای سلامت ریه ها

ترکیبات موجود در پوست پرتقال باعث شکسته شدن و خروج آسان مخاط از ریه ها و تصفیه این اندام می گردد.

23 مرداد 1402

شما هم حس می کنید جوان تر از سن واقعی تان هستید؟

سالی که در آن متولد شده اید سن تان را معین می نماید و هر بار که تولدتان از راه می رسد، کوکوی ساعت عمرتان یک ضربه دیگر می نوازد.

22 مرداد 1402

چند ساعت خواب در شبانه روز ضروری است؟

ریحانه حیدری، گفت: موجودات زنده برای اینکه ساختار مغز و بدن بعد از فعالیت های روزانه بتواند دوباره احیا گردد، احتیاج دارد که استراحت کند.

17 مرداد 1402

هنر عکاسی توانایی جلوگیری از تخریب زیست بوم را دارد

به گزارش خبرنگاران ؛ کتاب عکاسی زیر آب کتابی است برای مشتاقان دنیای زیرآب و همه عکاسان و غواصانی که به هنر عکاسی زیر آب علاقه دارند.

16 مرداد 1402

رژیم غذایی سالم در مواقع استرس

در زمان استرس، حفظ یک رژیم غذایی سالم برای حمایت از سلامت ذهنی و جسمی شما بسیار مهم است.

27 تیر 1402

برترین نوشیدنی برای کمبود آب بدن و برطرف عطش

معاون توسعه دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از سکنجبین به عنوان برترین نوشیدنی برای برطرف عطش روزهای گرم تابستان یاد کرد.

26 تیر 1402

عجب خانه ای در نیویورک ساخته اند!

خانه کوهستان جنوب طراحی شده به وسیله گروه معماری MM، در زمینی شیب دار در نزدیکی کوه های شمال نیویورک واقع شده است. این پروژه در واقع خانه ای پلکانی است که به محیط طبیعی اطراف خود به خوبی پاسخ می دهد و با آن هماهنگ می گردد.

24 تیر 1402

امکان لاپاراسکوپی با چهاربازو فراهم شد؟

دیجیاتو نوشت: دانشمندان یک سیستم رباتیک تازه را ساخته اند که به پزشکان اجازه می دهد که با چهار بازو بهتر دست به جراحی های لاپاراسکوپی بزنند.

22 تیر 1402

سریع ترین حیوان در ایران!، عکس

همشهری آنلاین نوشت: یوزپلنگ در ایران همیشه جانوری ارزشمند بوده و رد آن را می توان در تاریخ و فرهنگ ایران از سفالینه ها تا متون ادب فارسی به خوبی دید. با وجود حفاظت های شدید از این دونده بی رقیب، هنوز نامش در لیست جانوران در آستانه انقراض اتحادیه جهانی...

21 تیر 1402

عوارض پروتئین وی؛ آیا این مکمل ورزشی واقعا باعث آکنه می گردد؟

پروتئین وی (whey protein)، یکی از برترین مکمل ها برای علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام است. این محصول سنتز پروتئین را در عضلات بهبود می بخشد و به عضله سازی و کنترل وزن یاری می نماید. با این حال، بسیاری از افراد معتقدند که باعث آکنه می گردد. اما آیا این ادعا واقعا...

19 تیر 1402

اگر پنیر زیاد می خورید، بخوانید

عوارض جانبی پنیر ممکن است از طریق عواملی مانند چربی زیاد موجود در پنیر و واکنش التهابی به چربی های اشباع شده، ترکیب هورمونی محصولات لبنی و خطر آلودگی باکتریایی در انواع پنیر ایجاد شود. حفظ یک رژیم غذایی متعادل و متنوع برای کاهش این خطرات و ارتقای سلامت...

14 تیر 1402

7 غذای خطرناک که نباید بخورید

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده سالانه 48 میلیون نفر در ایالات متحده به بیماری های ناشی از غذا مبتلا می شوند 128000 نفر در بیمارستان بستری شده و 3000 نفر می میرند.

9 تیر 1402
تعداد: (427)