موبایل، تبلت و گجت ها

سال جاری خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود

مارک گورمن، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، روز گذشته در سایت بلومبرگ یک گزارش در خصوص سری آیفون 15 منتشر کرد. برای یادآوری باید بگوییم که گوشی های آیفون 15 سه روز دیگر در تاریخ 21 شهریور رسما رونمایی خواهند شد.

18 شهریور 1402

13 اپلیکیشن Wear OS برتر؛ بهبود تجربه کاربری ساعت های هوشمند

سیستم عامل Wear OS گوگل، یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های گجت های پوشیدنی اندرویدی است که قابلیت های بسیار زیادی را برای ردیابی سلامتی، شخصی سازی و غیره در اختیار کاربران ساعت های هوشمند مجهز به این سیستم عامل مانند ساعت های سامسونگ قرار می دهد. با این...

16 شهریور 1402

این خودروی تازه سایپا جانشین کوییک می گردد ، تصاویر و مشخصات خودرو

هاچ بک اطلس یکی دیگر از محصولات غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد بود. Atlas بخشی از نسل نو خودروهای مالی این خودروساز داخلی است.

13 شهریور 1402

سامسونگ مشغول ساخت اولین پروژکتور پرتابل با پشتیبانی از بازی های ابری است

شرکت سامسونگ در حال ارتقا پروژکتور پرتابل The Freestyle خود به یک دستگاه بازی ابری است. به این واسطه می توانید آثار مختلف را با اندازه حداکثر 100 اینچ تجربه کنید.

3 شهریور 1402

با شغل های مسرور جهان آشنا شوید

صبح شنبه که می گردد برای این دسته از افراد بدترین روز زندگی است. از شب قبل برنامه دارند. با ناراحتی به رختخواب می روند و با عصبانیت و خشم ساعت موبایل را تنظیم می نمایند.

27 مرداد 1402

ثبت نام وام بازنشستگان تا چه تاریخی ادامه دارد؟

سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این که مهلت نام نویسی غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی، ساعت 24 روز آدینه 27 مرداد انتها می یابد، از متقاضیان این تسهیلات دعوت کرد تا قبل از خاتمه مهلت مقرر، با مراجعه به سامانه...

26 مرداد 1402

معرفی برترین گوشی های بازار از 12 تا 15 میلیون تومانبرترین گوشی های بازار بین 12 تا 15 میلیون

اگر در پی برترین گوشی در بازه قیمتی 12 تا 15 میلیون تومان هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 9 مدل محبوب و باکیفیت آشنا کنیم.

5 مرداد 1402

آنالیز هدفون بلوتوثی QCY T13 ANC؛ حذف نویز با قیمت پایین

برند QCY به لطف ارائه هدفون های مالی و باکیفیت در بازار ایران معروفیت بسیار زیادی پیدا نموده است. هدفون QCY T13 اگر محبوب ترین هدفون مالی این شرکت نباشد، قطعا یکی از پرطرفدار ترین ها محسوب می گردد که به خصوص در بازار ایران هم با استقبال گسترده روبرو شده است....

25 تیر 1402

5 برنامه برتر شطرنج برای موبایل

اگر یک شطرنج باز هستید احتمالاً خبر دارید که برنامه های متنوعی برای شطرنج بر روی تلفن های همراه منتشر شده اند. نه تنها برنامه های زیادی امکان شطرنج بازی کردن با سایر افراد را فراهم می نمایند بلکه برنامه هایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند حرکات پایانی...

22 تیر 1402

نسخه بتای Final Fantasy 7: Ever Crisis در راه است؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی نسخه بتای بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis را در دسترس قرار داده است.

26 خرداد 1402

12 عادت اشتباه که گوشی اندرویدی شما را به شدت کند می نماید

گجت نیوز نوشت: امروز به معرفی چندین اشتباه بزرگ می پردازیم که می توانند باعث کند شدن گوشی اندرویدی شما و افت عملکرد آن شوند. ترک این عادت ها باعث حفظ سلامتی گوشی شما در بلند مدت خواهد شد.

12 خرداد 1402

3 حقیقت درباره طلا، این فلز شگفت انگیز!

طلا براقیت و درخشندگی بالایی دارد. در رنگ های مختلف از سفید تا زرد از این فلز گرانبها در صنعت جواهرسازی استفاده می گردد.

31 اردیبهشت 1402

از دست دادن حافظه برای سن شما عادی است یا نشانه زوال عقل؟

نشانه های رایج پیری عبارتند از فراموش کردن چیزی که چندی پیش به شما گفته شده است، گاهی اوقات اشیایی مانند تلفن همراه خود را به اشتباه در جای خود قرار می دهید یا زمان بیشتری برای انجام کار های تازه مانند نحوه راه اندازی و استفاده از یک دستگاه تازه طول می...

17 اردیبهشت 1402

رونمایی از یک شاسی بلند چینی برقی تازه، عکس

گجت نیوز نوشت: چری اومودا سی 5 برقی - Chery Omoda C5 EV دقیقا همان فونیکس اف ایکس اما در قامت یک خودرو الکتریکی است که در ادامه با تمام مشخصات فنی آن آشنا می شویم.

16 اردیبهشت 1402

راهنمای خرید برترین گوشی های سامسونگ

اگر قصد خریداری گوشی جدیدی از برند سامسونگ دارید، در این مطلب متناسب با بودجه ای که دارید برترین مدل ها را معرفی نموده ایم.

3 اردیبهشت 1402

قیمت گوشی های شیائومی دوشنبه 28 فروردین 1402

خبرنگاران- قیمت شیائومی 12 با 256 گیگ فضای ذخیره سازی و 12 گیگ حافظه موقت امروز دوشنبه 28 فروردین تقریبا 28 میلیون است. شیائومی 12 پرو را با همین مشخصات 32 میلیون تومان می فروشند و خرید شیائومی 12s با 512 گیگ فضای ذخیره سازی نزدیک 59 میلیون تومان آب می خورد.

29 فروردین 1402

هوش مصنوعی ChatGPT در برابر بینگ؛ 9 تفاوت کلیدی

هوش مصنوعی ChatGPT در مسیر درستِ معروفیت قرار گرفته و از آن سو، هوش مصنوعی بینگ (Bing) هم خیلی قدرتمندانه در حال خودنمایی است. با این حال، شاید این سوال بسیاری از کاربران باشد که چه تفاوت هایی میان این دو هوش مصنوعی وجود دارد؟ در این مقاله به طور مفصل پاسخ می...

13 فروردین 1402

آنالیز اسپیکر سونی SRS، XP700؛ همراه قابل اعتماد در جشن ها

سونی در حوزه فراوری و عرضه لوازم صوتی و تصویری یکی از برترین ها و قدیمی ترین ها بوده و محصولات این شرکت پیروز ژاپنی در بازار نسبت به رقبای خود همواره حرف های بسیار بیشتری برای زدن دارند. در همین زمینه می توان به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل SRS-XP700 این شرکت...

6 فروردین 1402

شایع ترین علامت کبد چرب چیست؟

زنگ خطر افزایش چاقی و اضافه وزن در کشور به صدا درآمده و حتی به بچه ها زیر دو سال نیز رسیده است و حدود 14درصد بچه ها 15تا 23ماهه در ایران اضافه وزن دارند. این مقدار در استان های شمالی مانند گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی به 20درصد می رسد.

25 اسفند 1401

هشدار به دارندگان سهام عدالت ، مراقب این پیغام ها باشید

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای در مورد کلاهبرداری سایبری برای دریافت سود سهام عدالت به عموم مردم هشدار داد.

24 اسفند 1401
تعداد: (113)