نسخه بتای Final Fantasy 7: Ever Crisis در راه است؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش قالب وبلاگ ها، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی نسخه بتای بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis را در دسترس قرار داده است.

نسخه بتای Final Fantasy 7: Ever Crisis در راه است؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

این بازی موبایلی در جریان رویداد Summer Game Fest 2023 ظاهر شد و به وسیله استودیوی Applibot مستقر در توکیو ساخته شده است. این بازی در ابتدا در اوایل سال 2021 به عنوان یک اثر موبایلی به وسیله کارگردان قدیمی سری یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، به عنوان یک بازسازی جایگزین و متفاوت از فاینال فانتزی 7 توصیف شد. این بازی نقش آفرینی، رویدادهای بازی اصلی و تمام محتویات فرعی آن از جمله اسپین آف هایی مانند Crisis Core و انیمیشن Final Fantasy 7: Advent Children را شامل می گردد.

در حالی که Final Fantasy 7: Ever Crisis در ابتدا برای عرضه در سال 2022 برنامه ریزی شده بود، ساخت آن نهایتا امسال به انتها رسیده و اسکوئر انیکس اطلاعات جدیدی را از آن منتشر نموده است. پس از انتشار تریلر مختصری از گیم پلی در رویداد ذکر شده، ناشر بازی پیش ثبت نام بازی را اعلام نموده که تا 28 ژوئن (7 تیر) ادامه دارد. لازم به ذکر است که هر کسی که به وسیله فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور برای بازی ثبت نام کند، پس از عرضه آن مجموعه ای از پاداش ها را دریافت می نماید.

اسکوئر انیکس بعلاوه اعلام نموده که نسخه بتای بازی از 6 جولای (15 تیر) تا 13 جولای (22 تیر) در دسترس قرار می گیرد. البته این جدول زمانی هنوز آزمایشی است، بنابراین به هر کسی که مشتاق است در اسرع وقت وارد بازی گردد، توصیه می گردد که به دقت اخبار مرتبط با آن را زیر نظر داشته باشد. از طرفی طبق گزارش ها به نظر می رسد که نسخه در موبایل های اپل در دسترس نخواهد بود.

اگرچه ممکن است یک اثر موبایلی برای بیشتر هواداران مجذوب نماینده نباشد، اما اسکوئر انیکس مطمئن است که هواداران قدیمی این سری تمایل دارند تا بازی را تجربه نمایند زیرا Final Fantasy 7: Ever Crisis وعده محتوایی را می دهد که اطلاعات بیشتری را در خصوص وقایع این سری نمادین در دسترس قرار می دهد. ناشر بازی هنوز تاریخ انتشار رسمی آن را اعلام ننموده است اما به نظر می رسد که بازی در اوایل پاییز روی پلتفرم های اندروید و iOS عرضه گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه بتای Final Fantasy 7: Ever Crisis در راه است؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بتای Final Fantasy 7: Ever Crisis در راه است؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید