همایشها و نمایشگاه ها

ایجاد کریدور گردشگری در شاهرود

رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود از ایجاد کریدور گردشگری در بافت تاریخی شاهرود خبر داد و گفت: فاز نخست این طرح از 10 روز آینده آغاز می شود.

15 شهریور 1402

این خودروی تازه سایپا جانشین کوییک می گردد ، تصاویر و مشخصات خودرو

هاچ بک اطلس یکی دیگر از محصولات غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد بود. Atlas بخشی از نسل نو خودروهای مالی این خودروساز داخلی است.

13 شهریور 1402

با خوردن این غذاها خود را به کشتن می دهید ، افزایش خطر حمله قلبی با غذاهای فوق تولید شده

نتایج دو تحقیق نشان داد که غذاهای فوق فرآوری شده خطر حمله قلبی و سکته را افزایش می دهد. این تحقیقات به نشست سالانه انجمن قلب و عروق اروپا، ارائه شده و این انجمن خواهان اقدامات جدی در این مورد شده است.

8 شهریور 1402

سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان معرفی گردید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اهواز، عباس حسین زاده صبح شنبه در این مراسم که در کتابخانه مرکزی برگزار گردید، بیان نمود: خدمات و قدمت کتابخانه مرکزی خوزستان برای استان و شهر اهواز و مسئولان نهاد شناخته شده است و جایگاه ویژه ای بین مردم و مسئولان دارد.

7 مرداد 1402

اهمیت زمین موزه ها و دلایل تشکیل آنها در طول تاریخ، نقش موزه ها در گردشگری

به گزارش خبرنگاران، همزمان با هفته میراث فرهنگی، موضوعات گذری بر ثبت میراث زمین در قالب زمین موزه ها و اقتصاد گردشگری و موزه ها به وسیله اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در قالب نشست تخصصی به بحث قرار گرفت.

1 خرداد 1402

پخش زنده برنامه سرفصل از شبکه شاد در نمایشگاه بین المللی کتاب

شبکه شاد به مناسبت سی و چهارمین جشنواره بین المللی کتاب، پخش زنده برنامه سرفصل را به میزبانی مژده لواسانی و محمد فکری از 20 تا 30 اردیبهشت برگزار می کند.

25 اردیبهشت 1402

مستند شازده حمام اقتباسی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ نشست سینما کتاب عصر روز شنبه در سالن سینما کتاب نمایشگاه کتاب 1402 برگزار گردید. این برنامه پس از نمایش فیلم مستند شازده حمام؛ اقتباسی از کتابی با همین نام، نوشته محمد حسین پاپلی یزدی برگزار گردید.

23 اردیبهشت 1402

بازار کتاب های موفقیت از روان انسان برای فروش بیشتر استفاده می نماید، موفقیت مخصوص همه نیست!

به گزارش خبرنگاران، نشست شرایط شناسی کتب روانشناسی موفقیت امروز پنج شنبه 21 اردیبهشت در سرای اهل قلم سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار گردید. ناصر آقابابایی استادیار، گروه علوم رفتاری، پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی، سازمان مطالعه...

21 اردیبهشت 1402

رونمایی از یک شاسی بلند چینی برقی تازه، عکس

گجت نیوز نوشت: چری اومودا سی 5 برقی - Chery Omoda C5 EV دقیقا همان فونیکس اف ایکس اما در قامت یک خودرو الکتریکی است که در ادامه با تمام مشخصات فنی آن آشنا می شویم.

16 اردیبهشت 1402

جمعی از فعالان شبکه های اجتماعی کویت ایران را به مخاطبان خود معرفی می نمایند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، جمعی از فعالان شبکه های اجتماعی کویت ایران را به مخاطبان خود معرفی می نمایند.

14 اردیبهشت 1402

انتشار 100 عنوان کتاب به وسیله جهاد دانشگاهی استان مرکزی

محسن خدیمی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران ، در اراک گفت: از 150 عنوان کتاب ارسال شده به جهاد دانشگاهی استان مرکزی، پس از آنالیز و ارزیابی کمیته داوران، تعداد 100 عنوان انتخاب و چاپ و منتشر شد.

28 فروردین 1402

فدراسیون دنبال انتخاب دستیار برای قلعه نویی

تیم ملی فوتبال ایران در حالی اردوی فروردین 1402 خود را با برگزاری دو ملاقات محبت آمیز مقابل روسیه و کنیا پشت سر گذاشت که هنوز کادر فنی این تیم تکمیل نشده است.

16 فروردین 1402

ششمین همایش ملی زبان ها و گویش های ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، دبیرخانه دائمی ششمین همایش ملی زبان ها و گویش های ایران (گذشته و حال) برنامه سخنرانی های این همایش را اعلام کرد.

13 اسفند 1401

آشنایی با هتل های 5 ستاره ممتاز یزد از نظر مسافران

یزد یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است و در دل کویر قرار گرفته است و اکثرا آن را به عنوان ستاره ای در دل کویر می شناسند.

8 اسفند 1401

ببینید ، مکرون اینگونه مسیح علی نژاد را سر کار گذاشت

مکرون بعد از دیدار با علینژاد در کنفرانس مونیخ گفت: یک ثانیه به تغییر رژیم اعتقاد ندارم و وقتی می شنوم که بسیاری از مردم خواستار تغییر رژیم هستند، از آنها می پرسم: برای کدام تغییر؟ نفر بعدی کیست؟ رهبر شما کیست؟ از نظر تاریخی، تغییر رژیم در سایر کشورها...

30 بهمن 1401

عکس، در داخل افیلا چه خبر است؛ خودرویی که بروزرسانی می گردد!

یاسوهید میزونو، مدیرعامل Sony-Honda Mobility می گوید سونی و هوندا دو برند ژاپنی با سابقه ای هستند که به محصولاتی که ایجاد می نمایند علاقه یکسانی دارند و این دو گروه گرد هم آمدند تا خودرو افیلا را به بازار عرضه نمایند.

15 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری کن، شهر مدیترانه ای فرانسه

در این مطلب از جاذبه های گردشگری کن و منطقه ها دیدنی کن در کشور فرانسه برایتان می گوییم. شهر کن Cannes، آرمیده در آفتاب ریویرای فرانسه French Riviera (خط ساحلی جنوب شرقی فرانسه، بر کناره دریای مدیترانه)، با شکوه و ویژگی های منحصر به فرد خود می درخشد. این منطقه تفریحی...

2 بهمن 1401

پژو اینسپشن؛ خودرو نو فرانسوی با تجهیزات فضانوردی ناسا!

برند فرانسوی با کوپه اینسپشن (Inception) در سی ئی اس 2023 حاضر شده است. خودرویی که طراحی بسیار رادیکالی دارد و با هیچ کدام از استاندارد های های فعلی صنعت خودرو که در خیابان ها مشاهده می کنیم، هماهنگ نیست.

26 دی 1401

جاذبه های دیدنی اسپانیا ، راهنمای سفر به اسپانیا

کشور اسپانیا، یکی از پر جاذبه ترین و پر گردشگرترین کشورهای جهان با فرهنگی بی نظیر، تاریخی غنی و جاذبه های گردشگری شگفت انگیز است. عظمت قصرهای خلیفه ها، سواحل مفرح و آفتابی مدیترانه، پایکوبی مکث دار پاشنه های کفش یک پایکوبینده فلامنکو، سکوت پر احترام...

22 دی 1401

معرفی 12 تا از بهترین هتل های دبی

دبی یکی از محبوب ترین شهرهای امارات در بین گردشگران است. بیشتر تورهای امارات به مقصد دبی برگزار شده و بیشتر افراد هنگام سفر شخصی به امارات، شهر دبی را انتخاب می کنند. از همین رو تعداد مسافران و در نتیجه هتل ها و اقامتگاه های این شهر بسیار زیاد است. تعداد...

14 دی 1401
تعداد: (78)