عکس، در داخل افیلا چه خبر است؛ خودرویی که بروزرسانی می گردد!

به گزارش قالب وبلاگ ها، یاسوهید میزونو، مدیرعامل Sony-Honda Mobility می گوید سونی و هوندا دو برند ژاپنی با سابقه ای هستند که به محصولاتی که ایجاد می نمایند علاقه یکسانی دارند و این دو گروه گرد هم آمدند تا خودرو افیلا را به بازار عرضه نمایند.

عکس، در داخل افیلا چه خبر است؛ خودرویی که بروزرسانی می گردد!

به گزارش خبرگزاری قالب وبلاگ ها، میزونو، یکی از مدیران سابق هوندا، در مصاحبه ای در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) در اوایل ژانویه به قالب وبلاگ ها گفت: سونی عمدتاً یک شرکت نرم افزاری است، به این معنی که آن ها پنج سال را صرف برنامه ریزی برای عرضه محصول نو نمی نمایند. آنها برنامه ها را سرعت راه اندازی می نمایند و سپس روز به روز آن را بروزرسانی می نمایند.

بیشتر بخوانید:

پای جک دورسی به دعوای ایلان ماسک با توییتر باز شد

عکس| دنباله دار سبز رنگ را از دست ندهید؛ تا 50 هزار سال دیگر نمی توانید آن را ببینید

پس از توافق سرمایه گذاری مشترک در سال گذشته، اتاقی در دفتر سونی در توکیو پیدا شد و 100 کارمند - اکثراً مهندسان - از هر شرکت برای ایجاد یک جانور فریبنده دور هم جمع شدند، یک شرکت خودروسازی مدرن و نرم افزاری.

میزونو به یاد می آورد: کارکنان سونی در اولین جلسه بسیار شگفت زده شدند. زمان های آماده سازی در صنعت خودرو بسیار زیاد است.

اولین خودروی افیلا که دارای یک سالن الکتریکی به میزان سری 5 BMW است و پیش نمایش مفهومی آن در CES، تا اواخر سال 2026 وارد اروپا نخواهد شد.

سونی دانش نرم افزاری بسیار مهمی را ارائه می نماید که به هوندا اجازه می دهد تا با رقابتی رودررو با نسل نوی از خودروسازان روبرو گردد که تجربه دیجیتال را مقدم بر تجربه فیزیکی قرار می دهند.

بدون یاری سونی، هوندا مجبور است با غول های فناوری که پا به عرصه خودروسازی گذاشته اند رقابت کند.

میزونو می گوید: تعریف نرم افزار دنیای دیگری برای هوندا است، کاملاً متفاوت و بسیار سخت.

بنابراین کار تقسیم می گردد. هوندا پلتفرم e-Architecture را که قرار است در سال 2026 در مدل های خودش معرفی گردد، عرضه خواهد نمود و تمام سخت افزارها مانند باتری و پیشرانه را تامین خواهد نمود. بعلاوه این خودرو را از نمونه اولیه به مدل تولیدی رسانده و آن را در یکی از مراکز تولیدی خود خواهد ساخت و از لحاظ نظری در این کار با تولیدنمایندگان آمریکایی همراه خواهد شد.

در همین حال، سونی نرم افزاری را ارائه خواهد نمود که هم عملکردهای تفریح و هم عملکردهای خودراننده برنامه ریزی شده را اجرا می نماید. این تجربه را می توان با آنچه Sony-Honda Mobility سه As می نامد تعریف کرد: استقلال، افزایش و قرابت.

در عصری که هر خودروسازی نوید آینده ای مبتنی بر نرم افزار را می دهد، مدیریت افیلا بر این باور است که دانش عمیق آن به وسیله سونی در ارتباط با مشتریان به صورت دیجیتالی برای محصولات با قابلیت به روزرسانی آنلاین مانند کنسول بازی های پلی استیشن، برای مالکان خودرو نیز مفید خواهد بود.

منبع: autocar

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس، در داخل افیلا چه خبر است؛ خودرویی که بروزرسانی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، در داخل افیلا چه خبر است؛ خودرویی که بروزرسانی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید