3 راه برای افزایش مهارت های مدیریتی

به گزارش قالب وبلاگ ها، امروزه فناوری به خصوص برای کسب و کارها، به سرعت در حال تغییر است.

ابزارهای بزرگی که تنها در چند سال گذشته مورد استفاده بوده اند، امروز رو به نابودی رفته اند. بنابراین این موضوع روشن می گردد هماهنگی با چنین تغییرات سریعی بسیار سخت است. اما بهره مندی از مهارت های به روز به معنی آشنایی و استفاده از این ابزارها در جهت منافع سازمانی است. پس اگر در پی رقابت در بازار امروز هستید، باید با فناوری و ابزارهای نو آشنا شوید. به باور دیوید اسکارولا معاون خدمات رهبری کسب و کار The Alternative Board، مدیر باتجربه و ماهر از تغییرات تکنولوژیک همیشه راضی است. اگر با فناوری مسئله ای ندارید به تیم جوان خود اجازه دهید فعالیت های سازمان تان را به سوی فرآیندهای تکنولوژیک راهنمایی نمایند. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانید.

3 راه برای افزایش مهارت های مدیریتی

احتیاجهای مشتری را درک کنید

صاحبان کسب وکار به خوبی می دانند که کلید موفقیت، جلب رضایت مشتری است، اما آیا واقعا می دانید احتیاج مصرف نماینده چیست؟ Bruce Cazenave مدیرعامل شرکت Nautilus، معتقد است بسیاری از رهبران امروزی از درک احتیاجهای پیچیده و در حال تغییر مصرف نمایندگان عاجز هستند. به باور وی، درک ملزومات عاطفی و فکری مشتری بهتر از هرکس دیگر و سپس ایجاد انگیزه در سازمان برای ایجاد نوآوری و ارائه راه چاره ها و محصولاتی برای پاسخگویی به احتیاجها امری لازم است. او پیشنهاد می کند، مدت زمانی به آنالیز نظرات مشتری و ایجاد تغییراتی هماهنگ بر نظرات مصرف نماینده اختصاص داده شده و گزارش این پیشرفت ها و تغییرات در اختیار آنان قرار گیرد. این امر به واسطه دیدار های حضوری، پژوهش های آنالیز بینش مصرف نماینده، برگزاری نمایشگاه های تجاری و استفاده از رسانه های اجتماعی و سایر شبکه های ارتباطی ممکن می گردد.

جهانی سازی و تغییرات جمعیتی

اینترنت در طول سال های اخیر توانسته است فرصت های کسب وکار بسیاری را در سطح جهانی در اختیار صنایع مختلف قرار دهد. در شرایطی که اقتصاد رو به رشد جهانی امکان ورود کسب و کارها را به بازارهای ناشناخته میسر نموده است، رهبران باید از آنچه در بازارهای مختلف در حال روی دادن است، مطلع باشند. هر آنچه در اطرافتان روی می دهد مهم است. در کنار جهانی شدن، دنیای کسب و کار امروز شاهد تغییر جمعیت عجیبی است. خصوصیات افرادی که استخدام می کنید، به طرز غیرقابل باوری بر نحوه فعالیت شما در این بازارها تاثیر می گذارد.

اطلاعات و گزینه های پیش روی نیروی انسانی

جذب استعدادهای درخشان در سازمان دیگر به آسانی گذشته نیست. امروزه فرهنگ و رهبری سازمان شما برای جویندگان شغل شاخصه پر اهمیتی است. یک دهه پیش سازمان ها به راحتی این توانایی را داشتند، مسائل مدیریتی یا بوروکراتیک سازمان خود را در طول فرآیند استخدام افراد مخفی نمایند. اما امروزه با وجود وب سایت هایی نظیر Glassdoor و Rate My Employer که به کارکنان سازمان ها اجازه می دهد تا نظرات خود را درخصوص کارفرمایان خود به اشتراک بگذارند و این امر به جویندگان کار امکان می دهد تا پیش از برقراری هرگونه ارتباطی با سازمان ها، اطلاعاتی را پیرامون ویژگی ها و موقعیت آنان در اختیار داشته باشند. به اعتقاد David Dye، نویسنده، اینترنت توانسته قانون و قاعده تیم های کاری را به طور عجیبی دگرگون کند، رهبران د ر واقع قادر به درک کامل این تغییرات نیستند. ایجاد فرهنگ مشارکت و احترام در سازمان و تاثیرات مثبت آن بر جویندگان شغل با کوشش رهبران قابل تحقق است. برای ایجاد چنین فرهنگی، David Dye پیشنهاد می دهد با اعضای تیم خود به نحوی برخورد کنید که گویی به صورت داوطلبانه فعالیت نموده و عواملی نظیر حقوق و مزایا انگیزه فعالیت آنان نبوده است. واضح است که حقوق و مزایا اثر مستقیمی دارند اما انگیزه های رهبری و فرهنگ تاثیرات چشمگیری دارند. با صداقت برخورد کنید، اطمینان داشته باشید که انتظارات روشن و صریح هستند، به کارکنان خود اعتماد داشته باشید و به آنان احترام بگذارید و به آنان برای کسب موفقیت تجهیزات بدهید.

منبع: الی گشت

به "3 راه برای افزایش مهارت های مدیریتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 راه برای افزایش مهارت های مدیریتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید