سریال و پخش خانگی

روناک یونسی طلاق گرفت

روناک یونسی از همسرش بعد از گذشت 12 سال و با وجود دو فرزند طلاق گرفت.

21 شهریور 1402

سامسونگ مشغول ساخت اولین پروژکتور پرتابل با پشتیبانی از بازی های ابری است

شرکت سامسونگ در حال ارتقا پروژکتور پرتابل The Freestyle خود به یک دستگاه بازی ابری است. به این واسطه می توانید آثار مختلف را با اندازه حداکثر 100 اینچ تجربه کنید.

3 شهریور 1402

معرفی برترین گوشی های بازار از 12 تا 15 میلیون تومانبرترین گوشی های بازار بین 12 تا 15 میلیون

اگر در پی برترین گوشی در بازه قیمتی 12 تا 15 میلیون تومان هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 9 مدل محبوب و باکیفیت آشنا کنیم.

5 مرداد 1402

سریالی درباره صید بی رحمانه نهنگ در هلند

سریال ناگهانی با گویندگی 35 نفر از گویندگان گفتار فیلم دوبله و به زودی از شبکه سه سیما پخش می گردد.

10 تیر 1402

نسخه بتای Final Fantasy 7: Ever Crisis در راه است؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی نسخه بتای بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis را در دسترس قرار داده است.

26 خرداد 1402

تغییر چهره عجیب علی خرسند با ریش و سبیل

علی مسرور، بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی با چهره ای متفاوت و با ریش و سبیل در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد شرکت کرد که تغییر چهره او توجه مخاطبان را جلب کرد.

19 فروردین 1402

نون خ 4 اثبات همه نقدها ما به تلویزیون؛ آی درود بر شرفتان ...

با تماشا نون، خ 4 متوجه می شویم که پشت این مجموعه فکر و اندیشه وجود دارد و برای اینکه چشم مخاطب را به خود جلب کند زحمت کشیده اند، اصطلاحا بساز بفروشی و بزن در رویی نیست.

16 فروردین 1402

افشای مدارک عجیب از ضعف مدیریتی در آبی های مرکز، وام های سنگین برای اعضای عادی در باشگاه استقلال

انتشار اسناد و مدارک عجیب از هیئت مدیره سابق باشگاه استقلال گویای ضعف مدیریتی و فساد در این باشگاه پر هوادار است.

21 اسفند 1401

سریال های میلیون دلاری تاریخ

قسمت نخست سریال آخرین بازمانده به کارگردانی جرمی وب و کریگ مازین در حالی پخش شد که در دو روز ابتدایی عرضه از سوی شبکه HBO، بیش از 10میلیون مخاطب جذب کرد. صفحه مجازی این شبکه اظهار داشت قسمت اول از فصل نخست سریال آخرین بازمانده در روز نخست عرضه 7/ 4میلیون مخاطب...

3 بهمن 1401

عکس ، 15 بازی تک نفره که بازی نکرده اید!

ویجیاتو نوشت: سبد سال 2022 هم همانند سال های معمول گذشته پر بود از عنوان های بزرگی که جدول ماه های مختلف سال را پر کرده بودند.

20 دی 1401

جیران کتاب شد ، نقش زنان حرمسرا در پشت پرده سیاست

کتاب جیران در حرمسرای سلطان به قلم امیر بهروز قاسمی با موضوع واقعیت داستان و زندگی جیران، ناصرالدین شاه، زنان حرمسرا و درباریان دوره قاجار و بعلاوه حوادث و اتفاقات واقعی پیرامون آن منتشر شد.

10 دی 1401

نقد سریال The Witcher: Blood Origin

امروزه تقریبا هر سرویس آنلاین و شبکه ای سریال فانتزی خودش را دارد. نتفلیکس نیز توانسته با سریال ویچر (The Witcher) با بازی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش اصلی در این زمینه بسیار پیروز عمل کند. علاوه بر این سریال نیز انیمیشنی به نام ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the...

10 دی 1401

لیست هنرمندانی که داغ فرزند دیدند!

در این مطلب تصاویر هنرمندان و چهزه های ایرانی از جمله نسرین مقانلو، مرتضی عقیلی و... که در زمان زندگیشان داغ فرزند دیده اند را گردآوری نموده ایم.

16 مهر 1401

خاطرات اکبر عبدی و محمدرضا علیمردانی از کارخرابی های دوران مدرسه ، عبدی برای بازی در سریال باز مدرسم دیر شد چقدر دستمزد گرفت؟

اکبر عبدی حدود 23 سال سن داشت وقتی در مجموعه تلویزیونی بازم مدرسه ام دیر شد بازی کرد. اما خودش می گوید در آن موقع خیلی ها فکر می کردند که من فقط 10 ـ 15 سال سن دارم! این در حالی است که اکبر عبدی متولد سال 1339 است و این مجموعه در سال 1362 ساخته شده بود.

4 مهر 1401

انیمیشن پانتئون؛ داستان عمیق و خیال انگیز ارواح اینترنتی

سریال انیمیشن پانتئون داستان علمی تخیلی بسیار جذابی دارد که با عواطف گرم، شوخی های ظریف و پرسش های عمیق فلسفی آمیخته شده است.

23 شهریور 1401

برترین ساندبارهای شیائومی بازار را بشناسید

در چند سال گذشته، تلویزیون ها از جنبه های مختلفی پیشرفت نموده اند. کیفیت تصویر بهبود پیدا نموده، ابعاد آن ها بزرگ تر شده و در مقابل باریک تر شده اند. با این وجود، تنها چیزی که به صورت کامل بهبود پیدا ننموده، کیفیت صداست. یک سیستم بلندگوی داخلی هرگز قابل...

20 مرداد 1401

عرضه جهانی گوشی های گیمینگ بلک شارک سری 5

اخیرا بلک شارک جدیدترین گوشی گیمینگ خود، بلک شارک سری 5 را رسما روانه بازار کرده است. بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو دو مدلی هستند که مخصوص گیمر ها ارائه شده اند.

26 تیر 1401

دنیای سینمایی مارول به کجا می رود؟ فقط کوین فایگی جوابش را می داند

در خاتمه مجموعه وانداویژن (به عنوان افتتاحیه مجموعه عناوین مارول پس از انتقام جویان: بازی خاتمهی که مجموعا به عنوان فاز چهار شناخته می شوند) واندا ماکسیموف (الیزابت اولسن) را می بینیم که در حال نوشیدن چای در کنار یک کابین در اطراف دریاچه، در حال استراحت...

13 تیر 1401

سفرِی 10 روزه به قزاقستان با پای پیاده

گذری سخت اما لذتبخش از نهمین کشور پهناور جهان; قزاقستانزمانی که تیم ما پیاده به قزاقستان سفر کرد مطمئن نبودیم که با چه چیز روبرو خواهیم شد. ما می دانستیم که این کشور، نهمین کشور پهناور روی زمین است و ایوان مک گرگور و چارلی بورمن در سریال The long Way Around از...

5 تیر 1401

امکان فعالیت بخش خصوصی در شبکه شاد، تداوم فعالیت های آموزشی شاد

مدیر فنی شبکه شاد جزئیات امکان فعالیت شرکت های خصوصی در شبکه شاد تحت عنوان خدمات افزوده را تشریح کرد.

18 خرداد 1401
تعداد: (38)