لیست هنرمندانی که داغ فرزند دیدند!

به گزارش قالب وبلاگ ها، در این مطلب تصاویر هنرمندان و چهزه های ایرانی از جمله نسرین مقانلو، مرتضی عقیلی و... که در زمان زندگیشان داغ فرزند دیده اند را گردآوری نموده ایم.

لیست هنرمندانی که داغ فرزند دیدند!

حمزه زرینی (زاده 26 مهر 1364 در اسلامشهر)، بازیکن والیبال اهل ایران و بازیکن فعلی باشگاه والیبال پیکان تهران است.

اولین باشگاه زرینی باشگاه شهرداری اسلامشهر بود. حمزه زرینی سابقه حضور در باشگاه های کوشش شهریار، سایپا، برق تهران، پیکان، پگاه ارومیه و پتروشیمی بندر امام، داماش گیلان، کاله و متین را در کارنامه خود دارد. زرینی هم اکنون عضو باشگاه کاله است.

او ابتدا در سایپا شناخته و در پیکان و پگاه به اوج رسید و بعد به پتروشیمی رفت و داماش مقصد بعدی او بود و بعد از داماش به کاله پیوست و لقب حمزه آرپی جی 7 را به او دادند او پس از یک سال مصدومیت و دوری از والیبال در سال اواخر 1393 به متین ورامین پیوست.

زرینی در 23 مهر 1394 به باشگاه کاله مازندران بازگشت و به عنوان کاپیتان این تیم در رقابت های لیگ برتر حضور دارد. او در سال 1395 به متین ورامین پیوست و با این تیم مقام پنجم لیگ را کسب کرد.

مرتصی عقیلی

مرتضی عقیلی (زادهٔ 20 شهریور 1323) بازیگر و کارگردان ایرانی است. مرتضی عقیلی در سال 1320 در تهران زاده شد. او فعالیت هنری را در سال 1341 با بازی در نمایش های گروه تئاتر شاهین سرکیسیان آغاز کرد. مرتضی عقیلی در کودکی با بازی در تعزیه دو طفلان مسلم به بازیگری علاقه مند شد؛ زیرا عمویش تعزیه خوان بود.

چند سال بعد با یاری بیژن و بهمن مفید که مانند او ساکن خیابان شهباز (خیابان 17 شهریور) بودند وارد گروه های نمایشی آماتور شد و از آغاز دهه 1340 با پیوستن به گروه تئاتر شاهین سرکیسیان بازیگری حرفه ای را آغاز کرد. او پیش از حضور در سینما برای یک دهه در کنار چهره های مطرح تئاتر بازی کرد.

کمال طباطبایی

سید کمال طباطبایی (زادهٔ 1340 - درگذشتهٔ 16 مرداد 1398) تهیه کننده ایرانی بود. سریال قلب یخی که در سال 1388 برای نخستین بار به بازار آمد اولین سریالی بود که به جای پخش در تلویزیون، به وسیله عرضه در سوپرمارکت ها و مراکز پخش دی وی دی در سراسر ایران پخش و از موفقیت چشم گیری برخوردار شد.

سید کمال طباطبایی از جمله معدود تهیه کنندگانی بود که به صورت حقیقی در زمینه سینما فعالیت داشت. این بدان معناست که او به وسیله یک شرکت حقوقی به ثبت رسیده کار ننموده و شخصاً مسئول تمامی جوانب فراوری و پخش فیلم از بدو آغاز تا سرانجام می باشد.

فیلم توفیق اجباری با شرکت محمدرضا گلزار و به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی در سال 1386، پر فروش ترین فیلم سال نامیده شد.

حمید مظفری

حمید مظفری (زادهٔ 1 اردیبهشت 1327 در کازرون) فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده هنر های دراماتیک است.

حامد سلطانی

حامد سلطانی در تاریخ 13 شهریور ماه 1367 در شهر مشهد مقدس دیده به جهان گشود.

کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد (زادهٔ 1 فروردین 1329) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. کاظم هژیرآزاد در سال 1329 در تهران به جهان آمد. او در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال 1348 برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا رفت و شیوه استانیسلافسکی را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید و در چندین نمایش صحنه ای و تله تئاتر با گروه آناهیتا به ایفای نقش پرداخت.

زهره حمیدی

زهره حمیدی (زاده 8 اردیبهشت 1336 در اراک) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. آغاز بازی وی در سینما از سال 1371 با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن راهنمایی بوده است.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو (زادهٔ 1 تیر 1347) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است که از سال 1370 کار حرفه ای خود را آغاز نموده است. او پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به معروفیت رسید.

منبع: فرادید

به "لیست هنرمندانی که داغ فرزند دیدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست هنرمندانی که داغ فرزند دیدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید