انیمیشن پانتئون؛ داستان عمیق و خیال انگیز ارواح اینترنتی

به گزارش قالب وبلاگ ها، سریال انیمیشن پانتئون داستان علمی تخیلی بسیار جذابی دارد که با عواطف گرم، شوخی های ظریف و پرسش های عمیق فلسفی آمیخته شده است.

انیمیشن پانتئون؛ داستان عمیق و خیال انگیز ارواح اینترنتی

قالب وبلاگ ها | سریال پانتئون ترکیبی از درام خانوادگی، معما های فلسفی و داستان های علمی تخیلی دربارۀ آیندۀ بشر است. این از آن انیمیشن هایی است که مجذوب کنندهیت های مخصوص بچه ها و نوجوانان را دارد، اما احتمالا بزرگسالان خیلی بیشتر از آن لذت خواهند برد و خیلی بهتر درکش خواهند کرد. آیا انسان می تواند بدون بدن زندگی کند؟ آیا می گردد فکر انسان را به جای مغز، روی یک سیستم پیچیدۀ کامپیوتری بارگذاری کرد؟ این سوال های مجذوب کننده، مضمون اصلی پانتئون را شکل می دهند.

به گزارش قالب وبلاگ ها ؛ شخصیت اصلی انیمیشن پانتئون دختر نوجوانی به نام مَدی است که به تازگی پدرش را از دست داده و در مدرسه به وسیله همکلاسی هایش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. او کاملا احساس تنهایی و ضعف می نماید. اما یک روز غریبه ای که انگار خیلی خوب مدی را می شناسد در اینترنت به او پیغام می دهد. خیلی زود معلوم می گردد که این غریبه در واقع پدر تازه درگذشتۀ مدی است که فکرش در یک فضای ابری در اینترنت آپلود شده است.

این تازه اول ماجراست؛ مواجهۀ عجیب و غریب مدی با پدرش او را متوجه یک توطئۀ بسیار بزرگ می نماید که آدم های خیلی زیادی را در خودش درگیر نموده است. پدر مدی زمانی برای شرکت لوگاریتم کار می نموده و این همان شرکتی است که با اهدافی مرموز، پروژۀ مغز های آپلود شده را راهنمایی می نماید. در ادامۀ داستان شخصیت های دیگری هم به ماجرا اضافه می شوند و ماجرا ابعاد خیلی بزرگ و خیال انگیزی پیدا می نماید.

داستان هایی شبیه به این را قبلا در فیلم های دیگری مثل تعالی (2014) هم دیده ایم، اما این اصلا باعث نمی گردد که پانتئون کلیشه ای و پیش پا افتاده به نظر برسد. این سریال فضای رازآلود و پیچیده ای دارد و داستان آن به شکلی بسیار منسجم و دقیق و فکرشده به پیش می رود. در هر قدم و بعد از هر اطلاع تازه ای که از زوایای مختلف ماجرا به دست می آوریم، اشتیاق ما برای دانستن ادامۀ ماجرا بیشتر می گردد.

با اینکه سریال خیلی زود به برخی از سوال های ما جواب می دهد، اما دائما سوال های تازه تری را در فکر ما ایجاد می نماید. این قطعا به خاطر مضمون عمیق و شگفت انگیزی است که در پانتئون وجود دارد. مسئلۀ رابطۀ روح و بدن برای قرن ها فکر فیلسوفان را به خودش مشغول نموده و این انیمیشن از این پرسش عمیق و فلسفی برای ساختن یک ماجرای مفرح و پرکشش استفاده نموده است. جنبۀ تخیلی این داستان بسیار بلندپروازانه و خیره کننده است، اما با این حال روند داستان کاملا قابل باور و طبیعی باقی می ماند.

جلوۀ بصری انیمیشن شاید در ابتدا خیلی عادی به نظر برسد، اما وقتی وارد قلمرو فکر های آپلودشده می شویم، جلوه ای کاملا متفاوت و خیال انگیز در برابر ما ظاهر خواهد شد. در مجموع، سریال پانتئون اثری متفاوت و دیدنی است که هر چیزی را که یک داستان مجذوب کننده باید داشته باشد دارد؛ از تخیل و شوخی گرفته تا عواطف ناب و پرسش های عمیق.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو
  • تاریخ انتشار: از 10 شهریور
  • امتیاز مخاطبان (راتن تومیتوز): %86
  • امتیاز منتقدان (راتن تومیتوز): %100
منبع: فرادید

به "انیمیشن پانتئون؛ داستان عمیق و خیال انگیز ارواح اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن پانتئون؛ داستان عمیق و خیال انگیز ارواح اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید