سبک زندگی

113 جلد کتاب به گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش هرمزگان

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، اهدای 113 جلد کتاب شهدا به وسیله گروه شهید ابراهیم هادی تهران، به گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش هرمزگان از اتفاقات خوشایند شهریورماه حوزه کتاب بود.

22 شهریور 1402

با روغن درمانی موهای خود را تقویت کنید

مراقبت و تقویت موها یکی از کارهای مهمی است که باید انجام دهید. یکی از کارهایی که باید برای موهایتان انجام دهید، روغن درمانی است.

30 خرداد 1402

7 ایده مجذوب کننده چیدمان نشیمن باریک

نشیمن شما باریک است و برای چیدمان آن به مشکل خورده اید؟ خبرنگارانن می خواهد دکوراسیون نشیمنتان زیباتر گردد؟ این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است.

18 خرداد 1402

فواید رژیم غذایی اندومورف

ممکن است درباره ایده غذا خوردن متناسب با نوع بدن خود شنیده باشید چه اندومورف، مزومورف یا اکتومورف باشد. هواداران آن می گویند پیروی از این رژیم غذایی متناسب با نوع بدن، می تواند نقاط قوت بدن شما را به حداکثر برساند و در عین حال به طور موثر به نقاط ضعفی...

4 خرداد 1402

3 حقیقت درباره طلا، این فلز شگفت انگیز!

طلا براقیت و درخشندگی بالایی دارد. در رنگ های مختلف از سفید تا زرد از این فلز گرانبها در صنعت جواهرسازی استفاده می گردد.

31 اردیبهشت 1402

این نقاش فرانسوی بیشترین نقاشی را از ایران کشیده است ، جمله ای که نقاش فرانسوی بر روی یک از نقاشی هایش نوشته است چیست؟

هر جا که روی آسمان همین رنگ است. آلن بایاش بالای نقاشی ای که از دورنمای کاشان کشیده، این جمله را به خط فارسی خام و مهربانانه ای نوشته است. این جمله چقدر شبیه جمله هرکجا هستم باشم آسمان مال من است از نقاشی از همین شهر است.

23 اردیبهشت 1402

9 کاری که باید بلافاصله بعد از تمرین انجام دهید

در یک هفته خوب، فرض کنید هفت ساعت را صرف تمرین می کنید. ممکن است زمان زیادی در استادیوم به نظر برسد اما هنوز 161 ساعت باقی می ماند که طی آن می توانید تمام این کار سخت را تضعیف کنید یا با بعضی از اصلاحات سبک زندگی هوشمندانه، نتایج مثبت را افزایش دهید.

7 اردیبهشت 1402

پنج رنگ مختلف برای اتاق خواب

مانند تمام فضاهای خانه ، دکوراسیون اتاق خواب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مهم ترین و چشمگیرترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب شما مقیاس رنگی است که ترجیح می دهید از آن بهره ببرید. عوامل زیادی می تواند در انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی موثر باشد. بعضی از...

26 فروردین 1402

4 تغییر در سبک زندگی که از زوال عقل پیشگیری می نماید

زوال عقل یکی از مسائل سالمندی است که هنوز دلیل دقیق آن معین نیست و درمان قطعی ندارد. ولی با تغییراتی در سبک زندگی خود از همین سن جوانی می توانید برای پیشگیری از زوال عقل اقدام کنید و سالمندی خوبی را تجربه کنید.

23 فروردین 1402

شایع ترین علامت کبد چرب چیست؟

زنگ خطر افزایش چاقی و اضافه وزن در کشور به صدا درآمده و حتی به بچه ها زیر دو سال نیز رسیده است و حدود 14درصد بچه ها 15تا 23ماهه در ایران اضافه وزن دارند. این مقدار در استان های شمالی مانند گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی به 20درصد می رسد.

25 اسفند 1401

روش های درمان خانگی پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که در اثر فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی ایجاد می گردد. این بیماری زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن، به اشتباه به سلول های سالم پوست حمله می نماید و منجر به التهاب و تجمع بیش از حد سلول های پوست می گردد.

3 اسفند 1401

رانا پلاس می تواند جای 206 صندوق دار را بگیرد؟

شرکت ایران خودرو برای اولین بار در سال 1388 با هدف تنوع در سبد محصولاتی خود، رانا معمولی را به بازار عرضه کرد. بعد ها با توقف فراوری 206 صندوق دار، رانا پلاس را با هدف جایگزینی با آن وارد بازار کرد.

30 بهمن 1401

خالق محبوب ترین عطر سال 2022 کیست؟

فرانسیس کورکجیان خالق ارمنی تبار عطر باکارا روژ 540 محبوب ترین عطر سال 2022 میلادی که بیش ترین تعداد نسخه برداری از روی آن صورت گرفت می گوید: مردم با استشمام رایحه این عطر دیوانه شدند و عطر ها بلافاصله فروش رفتند.

10 بهمن 1401

به این دلایل رژیم سوپ مضر است

شما برای کاهش وزن نباید خود را گرسنه نگه دارید یا کل گروه های غذایی را حذف کنید، بلکه باید سعی کنید که سبک زندگی خود را تغییر داده و مقدار مصرف غذای خود را با توجه به احتیاج های بدن تنظیم کنید.

5 بهمن 1401

چگونه اتاق خوابتان را به سبک بوهو بچینید تا خوابی آرام را تجربه کنید؟

وقتی از اتاق خواب صحبت می کنیم همواره آرامش، سکوت و احساس راحتی در فکر تداعی می گردد. این دقیقا همان فضایی است که برای داشتن یک خواب عمیق و آرام به آن احتیاج داریم. کارشناسان سلامت توصیه می نمایند برای داشتن خوابی آرام وقتی به تخت خواب می روید فقط برای...

23 دی 1401

معرفی 12 تا از بهترین هتل های دبی

دبی یکی از محبوب ترین شهرهای امارات در بین گردشگران است. بیشتر تورهای امارات به مقصد دبی برگزار شده و بیشتر افراد هنگام سفر شخصی به امارات، شهر دبی را انتخاب می کنند. از همین رو تعداد مسافران و در نتیجه هتل ها و اقامتگاه های این شهر بسیار زیاد است. تعداد...

14 دی 1401

اوزون تراپی مو چیست؟ آنالیز کامل

دنیای علم بارها ثابت نموده است که از هر چیزی که بتواند منفعتی به دست آورد، نهایت استفاده را خواهد نمود. برای مثال، زمانی که دانشمندان متوجه شدند لایه ای اوزونی از زمین محافظت می نماید و اتفاقا کارش را هم بسیار خوب انجام می دهد، به این فکر افتادند که چرا...

5 دی 1401

عجیب ترین لوازم آرایش باستانی؛ از موی گاو تا مدفوع تمساح!

قرن ها از عمر آرایش کردن می گذرد، اما در دوران باستان، آرایش کردن به سادگیِ امروز نبود. پیش از ظهورِ محصولات آرایشیِ ایمن و قانونی به بازار، تمدن های باستانی ناچار بودند با موادی که در دسترس شان بود هر کاری که از دست شان برمی آمد برای زیباتر شدن انجام...

26 آذر 1401

این 10 علامت نشان می دهد تغذیه سالمی دارید!

تغذیه خوب به معنای انتخاب رژیم غذایی متعادل و اجتناب از غذا های مضر است. تغذیه خوب یعنی محدود کردن دریافت کالری از طریق شیرینی ها، غذا های فوری و ... و انتخاب مقدار کافی از میوه ها و سبزیجات، پروتئین ها، دانه های کامل، حبوبات، آجیل و چربی های سالم....

10 آبان 1401

16 درمان خانگی آکنه را بشناسید

بهداشت نیوز نوشت: برای مبارزه با آکنه طیف گسترده ای از درمان های خانگی وجود دارد. این نوع درمان ها از موادی مانند آلوئه ورا، عسل، نعنا، جوش شیرین و هر ماده خوراکی که ممکن است در خانه وجود داشته باشد تشکیل شده اند. بعلاوه رژیم غذایی کم چرب و ورزش در درمان...

17 مهر 1401
تعداد: (70)