7 ایده مجذوب کننده چیدمان نشیمن باریک

به گزارش قالب وبلاگ ها، نشیمن شما باریک است و برای چیدمان آن به مشکل خورده اید؟ خبرنگارانن می خواهد دکوراسیون نشیمنتان زیباتر گردد؟ این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است.

7 ایده مجذوب کننده چیدمان نشیمن باریک

فکر می کنید چیدمان نشیمن باریک کار سخت و غیرممکنی است؟ فکر می کنید اگر نشیمن باریکی داشته باشید نمی توانید دکوراسیون موردعلاقه خود را بچینید؟ داشتن نشیمن های فراخ و بزرگ یکی از مسائلی است که بیشتر ایرانی ها به آن علاقه دارند تا بتوانند چیدمان دلخواه خود را در آن پیاده نمایند؛ اما ما در مجله اینترنتی قالب وبلاگ ها چند ایده مجذوب کننده برای چیدمان نشیمن باریک به شما پیشنهاد می دهیم تا از این دغدغه رها شوید.

Narrow seating arrangement

چگونه چیدمان نشیمن باریک را انجام دهیم؟

برای این که بتوانید نشیمن کوچک یا باریک خود را به برترین شکل ممکن بچینید و زیباترین دکوراسیون را داشته باشید این چند ایده چیدمان نشیمن باریک را بادقت بخوانید.

نقطه کانونی

یکی از برترین قسمت های خانه که می تواند به نقطه کانونی خانه تبدیل گردد، شومینه است. مبلمانتان را در اطراف و روبه شومینه بچینید و آن را به فضای کانونی نشیمن باریکتان تبدیل کنید.

تقسیم فضا

با یک کاناپه بزرگ مستطیلی می توانید چیدمان نشیمن باریک را به زیباترین روش ممکن انجام دهید. کاناپه می تواند به عنوان جدانماینده فضا عمل کند و قسمتی از نشیمن را به دو بخش تقسیم کند. این گونه می توانید بخشی هم برای قراردادن میزناهارخوری در نظر بگیرید.

فضایی برای گفت وگو

فضایی جهت گفت وگو می خواهید؟ دو صندلی راحتی و یک میز جلو مبدلی کار شما را راه می اندازد. تنها با همین چند وسیله می توانید فضایی دنج و راحت برای دورهمی محبت آمیز و بحث و گفت وگو ایجاد کنید.

مبلمان را از دیوارها دور کنید

یکی از دلایلی که نشیمن را باریک تر و طویل تر نشان می دهد تکیه دادن مبلمان به دیوار است. مبلمان را از دیوارها دور کنید و تا جایی که می توانید کوشش کنید آن ها را گرد یا حداقل به صورت بیضی بچینید.

استفاده از وسایل کمتر

هرچه وسایلی که در نشیمن گذاشته اید کمتر باشد فضای اتاق شما بزرگ تر و بازتر به نظر خواهد رسید. وسایل اضافه را بردارید و از خلوت شدن اتاقتان نترسید. این کار حتی فضا را شیک تر و مدرن تر نشان خواهد داد.

یک ناحیه L یا U شکل براینشستنایجاد کنید

یکی از مسائل نشیمن باریک و دراز این است که نمی توان در آن از مبلمان و وسایل حجیم استفاده کرد. استفاده از مبلمان حجیم فضا را تنگ تر می نماید. برترین مدل مبلمان برای چیدمان نشیمن باریک و فضاهای مستطیلی، مدل ال یا نیم ست است.

از وسایل گرد برای چیدمان نشیمن باریک بهره ببرید

از وسایل گرد برای چیدمان نشیمن باریک و دراز بهره ببرید تا حس باریک بودن فضا کم شد. وسایل گردی؛ مانند میز عسلی، ساعت، گلدان، آباژور و آینه که اشکال دایره ای دارند، برای چیدمان اتاق نشیمن باریک به شما یاری می نمایند. گلیم ها و فرش های گرد نیز با ایجاد خطای دید به یاری شما خواهند آمد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 4 پیشنهاد عالی برای پاک سازی منزل از انرژی های منفی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "7 ایده مجذوب کننده چیدمان نشیمن باریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ایده مجذوب کننده چیدمان نشیمن باریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید