113 جلد کتاب به گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش هرمزگان

به گزارش قالب وبلاگ ها در بندرعباس، اهدای 113 جلد کتاب شهدا به وسیله گروه شهید ابراهیم هادی تهران، به گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش هرمزگان از اتفاقات خوشایند شهریورماه حوزه کتاب بود.

113 جلد کتاب به گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش هرمزگان

این بسته با ارزش معنوی با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی، آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان جامعه با سیره عملی شهدا و سبک زندگی ایرانی اسلامی و بعلاوه پشتیبانی از گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش بندرعباس اهدا شده است.

گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، سال 1386 و با تالیف و انتشار کتاب سلام بر ابراهیم شروع به کار کرد. پس از اقبال گسترده و بازخوردهای بسیار مثبتی که نسبت به این کتاب در جامعه ایجاد شد، به مرور کتاب های دیگری از جمله سلام بر ابراهیم 2، راز کانال کمیل، پسرک فلافل فروش، علمدار و کتاب های متعددی از این ناشر روانه بازار نشر شد.

انتشارات شهید ابراهیم هادی که بنای کار خود را بر فعالیت غیردولتی و غیرسازمانی(خصوصی) پیرامون سبک زندگی و زندگی نامه شهدا قرار داده، تا به امروز پیروز به نشر بیش از 85 عنوان کتاب طی حدود ده سال شده است.

از پرفروش ترین کتاب های انتشارات شهید هادی می توان به سلام بر ابراهیم1 و سه دقیقه در قیامت اشاره نمود که تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه از آن ها چاپ و توزیع شده است.

جالب توجه است که کتاب سلام بر ابراهیم1 به چندین زبان دیگر نیز ترجمه و در کشورهای دیگر به چاپ رسیده است. کتاب خواندنی و مورد استقبال سه دقیقه در قیامت این روزها مشغول جابه جا کردن رکوردهای فروش بوده و بسیار مورد توجه واقع شده است.

گروه کتاب وقف مطالعه در گردش هرمزگان نیز برای اشاعه کتاب و کتابخوانی از 5 سال پیش در بندرعباس تاسیس شده و حالا با شش هزار جلد کتاب می کوشد، کتاب های وقفی بیشتری را در چرخه مطالعه بین علاقه مندان به کتاب قرار دهد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "113 جلد کتاب به گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "113 جلد کتاب به گروه وقف کتاب برای مطالعه در گردش هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید