آمادگی برای ایجاد پاتوق کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی

به گزارش قالب وبلاگ ها، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس سه شنبه در نشست مشترک با مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان از آمادگی لازم برای همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی استان گفت و اضافه نمود: اکنون 5 فرهنگسرا در شهرستان بندرعباس آماده همکاری با اداره کتابخانه های عمومی در راستای شتاب بیشتر فعالیت های فرهنگی است.

آمادگی برای ایجاد پاتوق کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی

رسول جهانداری ادامه داد: استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در توسعه کتاب و کتابخوانی و کاهش آسیب های اجتماعی یاری شایان توجهی خواهد نمود.

وی افزود: فرهنگسراها هم اینک با برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی با بهره گیری از استاتید مجرب در حوزه های فرهنگ و هنر فعالیت چشمگیری دارند و این کارگاه های آموزشی می توانند در افزایش فن بیان، ارتباط موثر، معرفی استان، تربیت کارشناسان فنی و نیروی انسانی توانمند به جامعه فرهنگی هرمزگان، فرصت درخشش در سطح کشور را بدهد.

او بعلاوه گفت: برای ایجاد پاتوق کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی آماده ایم. در این مسابقات نیز جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا خواهیم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "آمادگی برای ایجاد پاتوق کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی برای ایجاد پاتوق کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید