اخبار مجلس

پویش ملی عذرخواهی از نمایندگانی که شاسی بلند گرفتند

همین طور درباره شاسی بلند ها گفتند و گفتند تا نوبت رسید به آقای مجتبی ذوالنوری، نائب رئیس مجلس که برگ جدیدتری رو کرد.

11 خرداد 1402

رئیسی وارد جاکارتا شد

سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس جمهور اندونزی به این کشور سفر نموده است، صبح سه شنبه به وقت محلی، وارد فرودگاه بین المللی جاکارتا شد و از سوی ذولکیفلی حسن وزیر تجارت اندونزی مورد استقبال نهاده شد.

2 خرداد 1402

شنبه ها تعطیل می گردد؟، جزئیات تازه از لایحه تعطیلات کشور در مجلس

دولت به منظور ساماندهی تعطیلات لایحه ای را تدوین نموده است که بر اساس آن در مرحله اول قرار است پنجشنبه ها در سراسر کشور تعطیل گردد.

25 دی 1401

پیگیری مصوبات شرکت های دانش بنیان تا رسیدن به نتیجه

معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان جنوبی گفت: مصوبات شرکت های دانش بنیان مصوباتی نیست که فقط عنوان گردد بلکه تا حصول نتیجه پیگیری و اجرا می گردد.

13 آذر 1401

رسانه 10 هزار میلیارد تومانی؛ صداوسیما چه درآمد هایی را پنهان می کند؟

هم میهن نوشت: صداوسیما یکی از مجموعه های بزرگ فصل رسانه در بودجه عمومی دولت است. تقریبا 90 درصد از اعتبارات بخش رسانه به صداوسیما می رسد، با این حال این بودجه دولتی فقط نیمی از هزینه های این سازمان عریض و طویل را پوشش می دهد و مابقی باید از محل تبلیغات تامین...

2 آذر 1401

ایجاد دوربرگردان تازه در خیابان پیروزی

دوربرگردان تازه درتقاطع خیابان پیروزی و بزرگراه امام علی (ع) به در خواست شهروندان، پس از انجام کارشناسی های ترافیکی و طرح در کمیته های مربوطه در شهرداری تهران و پلیس راهور بازگشایی شد.

27 مهر 1401

تغییر ساعت کار ادارات تهران از ابتدای مهر ماه ، از ساعت 7 تا 9 صبح به صورت شناور ، ساعت آغاز کار بانک ها چند است؟

استاندار تهران جزییات شناورسازی 2 ساعته فعالیت ادارات شهر تهران را تشریح کرد و گفت: به منظور کاهش پیک ترافیکی مهرماه مقرر شد آغاز کار ادارات و سازمان های شهر تهران از ساعت 7 تا 9 صبح به صورت شناور در نظر گرفته گردد.

25 شهریور 1401

کم وکیف اجرای عدالت آموزشی در کنکور 1402؛ سازمان سنجش فقط مجری برگزاری کنکور است

تهران (پانا) - معاون امور آزمون های سازمان سنجش می گوید این سازمان فقط اجر اکننده مصوبات کنکوری است و تغییر قوانین و مقررات درباره کنکور سراسری طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی انجام می گردد.

1 شهریور 1401

بولتون: آمریکا باید در تایوان نیرو مستقر کند

مشاور امنیت ملی جنگ طلب پیشین آمریکا خواستار تغییر شرایط با چین به قبل از سال 1979 و استقرار نظامیان آمریکایی در تایوان شد.

14 خرداد 1401

زمینه مشارکت بیشتر مردم در فعالیتهای فرهنگی فراهم شود

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: باید زمینه ای برای مشارکت بیشتر مردم در فعالیت های فرهنگی در سطح این استان و سایر استان ها فراهم شود.

30 اردیبهشت 1401

آثار و تبعات حذف ارز 4200 تومانی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در سال آینده آنالیز شد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 گفت در نشست امروز عصر با حضور مسئولان سازمان غذا و دارو آثار و تبعات و بعلاوه سیاست دولت در زمینه حذف ارز یارانه ای مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

22 اردیبهشت 1401

مصوبات کمیسیون تلفیق برای حمایت از بورس

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس گفت: نمایندگان در نشست امروز صبح این کمیسیون با هدف حمایت و رونق بورس و جلب اعتماد عمومی، مواردی را مصوب کردند.

20 فروردین 1401

مصوبات ستاد مالی در خصوص بورس اجرا می گردد

خبرگزاری خبرنگاران-سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: مصوبه 10 بند ستاد مالی دولت درباره بورس، اجرایی خواهد شد و مقدمات کار در حالی پیگیری است و تنها یک بند احتیاج به مصوبه مجلس دارد.

11 اسفند 1400

نماینده ورزقان در مجلس: بحث اسپانسری نداریم، یا باید کُل باشگاه تراکتور واگذار گردد یا هیچ، شرکت مس را مکلف به خرید باشگاه می کنیم

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد بحث اسپانسری شرکت مس در باشگاه تراکتور مطرح نیست و اگر زنوزی قصد واگذاری باشگاه را دارد باید به طور کامل مالکیت تراکتور را واگذار کند.

18 بهمن 1400

روزشمار: 29 اردیبهشت؛ روز جهانی موزه

روز جهانی موزه ها در روز 18 می، طبق قطعنامه مجمع عمومی کمیته بین المللی موزه ها ایکوم (ICOM) که در 28 می 1977 میلادی در مسکو برگزار گردید، مشخص شده است.

16 بهمن 1400

آغاز فرایند بررسی بودجه در کمیسیون های مجلس از فردا

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت لایحه بودجه 1401 از فردا در میان کنندگان توزیع و با تقسیم کار کمیسیون های تخصصی، کنندگان، پیشنهادهایشان را به این کمیسیون ها ارایه می کنند.

27 دی 1400

گلایه دانشجویان علم وصنعت از نحوه اسکان در خوابگاه ها ، سعیدی: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان خوابگاهی نداریم

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به اعتراض دانشجویان از نحوه اسکان در خوابگاه ها گفت: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان در خوابگاه نداریم و دانشجویان بر اساس مجوز معاونت آموزش و پژوهش در خوابگاه ها اسکان داده می شوند.

17 دی 1400

زاکانی: دولت و شهرداری تهران تفاهم 100 درصدی دارند ، در تعارض میان مسئولان هیچ چیز عاید مردم نمی شود

شهردار تهران گفت: شهرداری مرکز، استانداری و دولت سیزدهم در زمینه حل مسائل این کلانشهر تفاهم 100 درصدی دارند.

13 دی 1400

مقامات کبک با ارائه لوایحی در پی حفاظت از زبان فرانسوی هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، این هفته انگلیسی زبان بودن مدیر عامل ایر کانادا بحث های زیادی را برانگیخته است و دوباره صندلی زبان فرانسه را در جامعه تجاری کبک در دستور کار قرار داده است.

12 آذر 1400

آمارهای عجیب مالی از بنیاد شهید

به گزارش خبرنگاران، سال هاست که جامعه سه میلیون نفری خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های این عزیزان با مسائل متعددی روبرو اند و کارشناسان، علت اصلی آن را رویکرد بنگاه داری بنیاد شهید و دورشدن از وظیفه اصلی خود، یعنی خدمت رسانی به این...

1 آبان 1400
تعداد: (48)