15 تیر آخرین مهلت ثبت نام در ICT Challenge 6

به گزارش قالب وبلاگ ها، خبرگزاری خبرنگاران- دانشگاه صنعتی شریف ششمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات را تیر سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد نمود.

15 تیر آخرین مهلت ثبت نام در ICT Challenge 6

به گزارش قالب وبلاگ ها و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف؛ ششمین دوره مسابقات ICT Challenge به همت گروه Sharif ICT و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات دانشگاه شریف با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی Java، Net، Python، Node.js، Go Lang، PHP در روز های 24 و 25 تیر سال 1400 و به صورت مجازی و برخط برگزار می گردد.

این مسابقات تحت قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد و شرکت نمایندگان در این مسابقات برای اشتغال به شرکت های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.

این رویداد با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی پر کاربرد و پر هوادار طراحی شده و کلیه تیم ها و کسب و کار های نوپای (استارتاپ ها) فعال در این حوزه بدون هیچ محدودیتی می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

ششمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات شامل 2 مرحله است و طی 2 روز به صورت مجازی برگزار می گردد.

ثبت نام در این مسابقات شروع شده و تا 15 تیر ادامه دارد.

لازم به ذکر است ثبت نام ها در قالب تیم های 2 تا 4 نفره به رایگان انجام می گردد.

علاقه مندان به حضور در مسابقات تا 15 تیر 1400 مهلت دارند با مراجعه به وبسایت رسمی رویداد به نشانی ictchallenge.sharif.ir برای ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "15 تیر آخرین مهلت ثبت نام در ICT Challenge 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 تیر آخرین مهلت ثبت نام در ICT Challenge 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید