زمان انتشار نسخه نهایی iOS 14 و iPadOS 14 اعلام شد

به گزارش قالب وبلاگ ها، به نطر می رسد که تا منتشر شدن نسخه نهایی از سیستم عامل های iOS 14 و iPadOS 14 زمان چندانی باقی نمانده است.

زمان انتشار نسخه نهایی iOS 14 و iPadOS 14 اعلام شد

در رویداد آنلاین Time Flies که ساعتی پیش برگزار گردید. اپل زمان منتشر شدن نسخه های نهایی از سیستم عامل iOS 14 ،iPadOS 14 ،watchOS 7 و tvOS را اظهار داشت. با توجه به این موضوع، در تاریخ 16 سپتامبر (چهارشنبه 26 شهریور ماه) شاهد منتشر شدن نسخه نهایی از این سیستم عامل ها هستیم.

در سیستم عامل iOS 14، اپل برای اولین بار ویجت ها را به آیفون های خودش اضافه نموده است. علاوه بر این، برای مرتب شدن صفحه هوم کاربر، اپل قابلیتی به نام App Library را در این سیستم عامل قرار داده است که تمامی اپ ها را نصب شده بر روی آیفون را در یک جا و با توجه به دسته بندی آن ها به کاربر نشان می دهد.

استفاده از قابلیت تصویر در تصویر در هنگام تماشای فیلم و همچنین نسخه جدید از اپ Translation از دیگر ویژگی های سیستم عامل iOS 14 هستند.

  • ساعت های هوشمند اپل واچ 6 و اپل واچ SE رسما معرفی شدند

با وجود اینکه نمی توانید در iPadOS 14 ویجت ها را در هر جای صفحه هوم که دوست دارید، قرار دهید. اما با توجه به ویژگی های جدید برای قلم اپل به نام Apple Pencil، می توانید در هر جا که احتیاج به تایپ کردن داشتید با استفاده از قلم اپل بنویسید تا این سیستم عامل آن را به صورت اتوماتیک به متن تایپ شده تبدیل نماید.

در هر دو سیستم عامل، شاهد اضافه شدن ویژگی هایی به اپ Messages مانند پین (Pin) کردن گفت وگو ها در قسمت بالایی این اپ، استفاده از قابلیت پاسخ دادن (Reply) و نام بردن (Mention) هستیم.

کاربرانی که برای رفت وآمد های روزانه ی خود از دوچرخه استفاده می نمایند، بعد از نصب این سیستم عامل های جدید، می توانند که از اپ Maps برای آگاه شدن از بهترین راستا جهت استفاده از دوچرخه آگاه شوند.

نمایش نوتیفیکیشن کوچک در زمان زنگ خوردن آیفون، بهبود های اجرا شده در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران و طراحی جدید اپ Music از دیگر قابلیت های این سیستم عامل های جدید هستند.

  • اپل از نسل هشتم آیپد و آیپد ایر جدید با ظاهری شبیه به آیپد پرو رونمایی کرد

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "زمان انتشار نسخه نهایی iOS 14 و iPadOS 14 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتشار نسخه نهایی iOS 14 و iPadOS 14 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید