رونمایی از کتاب های حوزه فرهنگ و ادب و هنر اردبیل همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش قالب وبلاگ ها عبدالله بحرالعلومی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل) در گفت وگو با ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیان اینکه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب گفت: در حوزه حضور ناشران در فضای مجازی بعضی نگرانی هایی وجود دارد اما همین موضوع فرصت هایی هم برای این حوزه فراهم می نماید که یکی از آن ها حضور از راه دور در رویدادهای ملی و کشوری است.

رونمایی از کتاب های حوزه فرهنگ و ادب و هنر اردبیل همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب

وی ادامه داد: تا پیش از این معمولا نمایشگاه های کتاب در یک زمان و مکان معین برگزار می شدند که طبیعتا از سراسر ایران امکان حضور همه مردم نبود اما بخش عمده علاقه مندان کتاب با محدودیت هایی روبه رو بودند.

او با بیان اینکه در نمایشگاه مجازی کتاب تهران تعداد علاقه مندان بیشتری فرصت استفاده از این فضا را دارند، عنوان نمود: از سوی دیگر عوامل دست اندرکار در این حوزه یعنی ناشران فعال امکان حضور گسترده تری داشته و کتاب هایشان را در اختیار همه مردم قرار دادند. خوشبختانه نمایشگاه مجازی با استقبال بسیار خوبی از سوی ناشران و خریداران کتاب روبه رو شده است که نشان دهنده پیروز بودن نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل درباره تدابیر ویژه این استان به عنوان برنامه های جانبی نیز شرح داد: جلسات نقد کتاب، معرفی تازه های نشر و رونمایی از کتاب هایی که به علت ویژگی های مختلف احتیاج به معرفی بیشتر دارند نیز در دستور کار برنامه های ما قرار داشت.

عبدالله بحرالعلومی در سرانجام گفت: کتاب هایی که در حوزه فرهنگ و ادب و هنر استان اردبیل طی یکسال اخیر منتشر شده اند در این مراسم های رونمایی جایگاه ویژه ای دارند و کوشش شده است که از نویسندگان و ناشران بومی در این بخش تجلیل گردد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع شده است و تا یازدهم بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رونمایی از کتاب های حوزه فرهنگ و ادب و هنر اردبیل همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب های حوزه فرهنگ و ادب و هنر اردبیل همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید