خروج از برجام امنیت بیشتری برای مردم آمریکا به ارمغان آورد!

به گزارش قالب وبلاگ ها، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در یک پیغام توئیتری تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از برجام را ستود و آن را تصمیمی در راستای حراست از دنیا در برابر خشونت و تهدیدهای هسته ای ایران خواند.

خروج از برجام امنیت بیشتری برای مردم آمریکا به ارمغان آورد!

وی در این پیغام نوشت: دو سال پیش، دونالد ترامپ با خروج از توافق ایران [برجام] برای حراست از دنیا در برابر خشونت و تهدیدهای هسته ای ایران تصمیمی بی باکانه گرفت. امروز، مردم آمریکا در امنیت بیشتری هستند و خاورمیانه بیش از آنچه که در صورت باقی ماندن ما در برجام میسر بود، در صلح و آرامش بسر می برد!

از سوی دیگر، مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز شامگاه شنبه به وقت محلی در یک پیغام توئیتری به کوشش دیپلماتیک و همه جانبه سردمداران کاخ سفید برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تأکید کرد.

لازم به ذکر است که همزمان با این اظهارنظرهای بی اساس مقامات آمریکا در دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام و شروع کمپین فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران، دیپلمات های این کشور در سازمان ملل ظرف روزهای گذشته با توزیع پیش نویس یک قطعنامه میان شماری از اعضای شورای امنیت درصدد تمدید تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران هستند؛ قطعنامه ای که تصویب آن منوط به موافقت 9 عضو شورای امنیت و از جمله عدم وتوی روسیه و چین است- دو عضوی که به احتمال زیاد با هر گونه کوشش آمریکا برای تمدید این تحریم ها مخالفت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خروج از برجام امنیت بیشتری برای مردم آمریکا به ارمغان آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج از برجام امنیت بیشتری برای مردم آمریکا به ارمغان آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید