تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 5 استاد برجسته دانشگاه های کشور

به گزارش قالب وبلاگ ها، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تماس های تلفنی جداگانه ای با چند تن از استادان نام آشنای دانشگاه های کشور تبادل نظر و سال جدید را به آنان تبریک گفت.

تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 5 استاد برجسته دانشگاه های کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به رسم پسندیده سال های قبل که در منزل بعضی اساتید برجسته دانشگاه های کشور حضور می یافت و سال نو را حضوری تبریک می گفت، سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در تماس های تلفنی جداگانه ای با چند تن از استادان نام آشنای دانشگاه های کشور تبادل نظر و سال جدید را تبریک گفت و احوال آنان را جویا شد.

وزیر علوم در این تماس های تلفنی جداگانه با کاظم امینی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، ضیاء موحد عضو هیئت علمی بازنشسته موسسه حکمت و فلسفه، حمید لطیفی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، علیرضا کوچکی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین کاظم اکرمی، استاد بازنشسته دانشگاه تبادل نظر کرد.

امینی استاد برجسته شیمی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، ضیاء موحد نیز عضو هیئت علمی بازنشسته موسسه حکمت و فلسفه و از اساتید بنام فلسفه ایران، حمید لطیفی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و یکی از پیشگامان اپتیک و لیزر در ایران، علیرضا کوچکی نیز استاد ممتاز رشته کشاورزی و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، کاظم اکرمی استاد بازنشسته دانشگاه و رییس اسبق دانشگاه خوارزمی است.

وزیر علوم در روز های آینده نیز با تعداد دیگری از استادان بنام و برجسته دانشگاه های کشور به صورت تلفنی تبادل نظر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 5 استاد برجسته دانشگاه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 5 استاد برجسته دانشگاه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید