بیانیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش

به گزارش قالب وبلاگ ها، 29 فروردین ماه در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یادآور یکی از وقایع مهم و تاثیرگذار کشور است که طی آن در مقطعی که عناصر ضد انقلاب با فتنه جویی سودای انحلال ارتش را در سر می پرورانیدند، حضرت امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی مثال زدنی خود ضمن تاکید بر حفظ و تقویت ارتش انقلابی، بار دیگر دشمن را در رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام گذاشتند.

بیانیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش

نگاهی گذرا به 4 دهه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کافی است تا امروز ثمرات و برکات وجود چنین نیرویی را درک کرده و خداوند متعال را به سبب آن شاکر باشیم. نقش بی بدیل ارتش در فائق آمدن بر بحران های سال های نخستین پس از پیروزی انقلاب، فداکاری ها و دلاوری های نیرو های قهرمان ارتش در دوران دفاع مقدس، حفظ تمامیت ارضی و حراست از مرز های زمینی، دریایی و هوایی کشور، هر یک نشان افتخار زرینی است بر سینه این نیروی مکتبی و الهی.

پیشرفت های خیره کننده ارتش در سال های اخیر در حوزه های مختلف دفاعی که همه با اتکا به روحیه خودباوری و دانش بومی محقق شده اند، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به یکی از قدرتمندترین ارتش های دنیا تبدیل کرده و بدون شک همین امر موجب بازدارندگی و اقتدار کشور در منطقه شده است.

حضور دلگرم کننده و ثمر بخش ارتش در کنار نیرو های امدادی در تمامی بحران ها و حوادث غیر مترقبه ای که کشور در سال های اخیر با آن ها روبرو بوده است، ثابت کرده که ارتش نیرویی است برخواسته از میان مردم که با حمایت و سرمایه مردمی هر روز بالنده تر و قوی تر خواهد شد.

امروز نیز با توجه به بحران ویروس کرونا، ارتش یکی از نهاد هایی است که با تمام قوا و با تکیه بر روحیه جهادی و توانمندی های دانش بنیان خود در حال نبرد در جبهه بیولوژیک بوده و به یاری خداوند متعال، کشور به زودی بر این مشکل نیز فائق خواهد آمد.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 48هزار شهید سرافراز ارتش، این روز خجسته را به خانواده بزرگ ارتش و ملت عزیر ایران تبریک و تهنیت گفته و از عموم مردم دعوت می کند تا برای آشنایی با گوشه ای از تاریخ پر افتخار ارتش، از این موزه به عنوان مدرن ترین موزه غرب آسیا بازدید کنند.

باشگاه قالب وبلاگ ها

منبع: گردشبان

به "بیانیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید