باخت در دربی پرسپولیس را به هم می ریزد

به گزارش قالب وبلاگ ها، بهمن طهماسبی، مهاجم اسبق تیم استقلال در گفت وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در آستانه رسیدن به دربی گفت: با توجه به نتیجه بازی ملاقات تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان می توان دریافت که استقلال همچنان در بحث گلزنی و باز کردن دروازه حریف مشکل دارد.

باخت در دربی پرسپولیس را به هم می ریزد

وی اضافه نمود: قطعاً سرمربی استقلال با توجه به لایه های دفاعی هافبک ها و مدافعان تیم پرسپولیس برای گشودن دروازه این تیم کار دشواری در پیش دارد اما این تنها مشکل استقلال برای دربی نخواهد بود.

پیشکسوت استقلال اضافه نمود: با توجه به حساسیت ملاقات استقلال مقابل پرسپولیس (به لحاظ امتیازی) این تیم باید تحت هر شرایطی این ملاقات 6 امتیازی را به سود خودش تمام کند. به همین دلیل باید مراقبت درستی از مهاجمان تیم پرسپولیس به عمل بیاورد و سعی کند ارتباط خط هافبک و حمله پرسپولیس را مختل کند. در غیر این صورت ممکن است زوج خط حمله پرسپولیس کاردست استقلال بدهند.

طهماسبی با اشاره به مهاجمان خارجی پرسپولیس اظهار داشت: گرچه مدتی از انتها مسابقات لیگ برتر و تعطیلی موقتی اش نگذشته اما با توجه به شناختی که از بازیکنان خارجی و زندگی حرفه ای آنها داریم به طور قطع بازیکنانی مثل لوکادیا و دیاباته در طول این مدت خودشان را آماده بازگشت به میادین نگه داشته اند تا در ملاقات حساس مقابل استقلال مسئله ای برای همراهی تیم شان داشته باشند.

وی با اشاره به شرایط مهاجم فرانسوی پرسپولیس گفت: دیاباته قبلاً در چند دربی به میدان رفته و به خوبی با حساسیت این مسابقه آشناست و قطعاً در این باره با لوکادیا هم حرف زده و از ارزش گلزنی در این بازی برای هم تیمی هلندی اش صحبت نموده، به همین دلیل به هیچ وجه نباید این دو بازیکن را در ملاقات دربی دست کم گرفت. فکر می کنم سرمربی استقلال در این ملاقات به همان مقدار که تفکرات تهاجمی اش را برای گلزنی به پرسپولیس در تیم پیاده می نماید باید در بحث دفاعی هم مراقب اوضاع و احوال خط حمله پرسپولیس باشد.

طهماسبی در انتها تاکید نمود: سه امتیاز ملاقات دربی تاثیر زیادی در ادامه مسیر استقلال تا انتها نیم فصل خواهد داشت. پیروزی در این ملاقات استقلال را به صدر جدول می رساند و می تواند شرایط را در اردوی تیم رقیب تضعیف کند. به همین دلیل بازیکنان استقلال باید در همین مدت به جای مانده تا جایی که می توانند به ایجاد هماهنگی بیشتر بین خط دفاعی و هافبک خودشان بپردازند.

منبع : خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "باخت در دربی پرسپولیس را به هم می ریزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت در دربی پرسپولیس را به هم می ریزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید