سال جاری خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود

به گزارش قالب وبلاگ ها، مارک گورمن، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، روز گذشته در سایت بلومبرگ یک گزارش در خصوص سری آیفون 15 منتشر کرد. برای یادآوری باید بگوییم که گوشی های آیفون 15 سه روز دیگر در تاریخ 21 شهریور رسما رونمایی خواهند شد.

سال جاری خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود

در این گزارش آمده که بر خلاف بعضی شایعات مطرح شده، سال جاری خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود و بار دیگر مدل پرو مکس به دست کاربران می رسد. این در حالی است که به علت تفاوت های مدل پرو مکس آیفون 15 نسبت به مدل پرو معمولی، بعضی افشاگران می گفتند که اپل میخواهد برای ایجاد تمایز بیشتر بین آن ها، از پسوند اولترا استفاده کند. در همین زمینه می توانیم به اپل واچ اولترا اشاره کنیم که سال گذشته با قیمت بسیار بالایی معرفی گردید.

بعلاوه در خصوص بهره گیری این مدل از دوربین پریسکوپی گزارش های متعددی منتشر شده و در همین گزارش هم آمده که این دوربین زوم اپتیکال 6 برابری را امکان پذیر می نماید. البته به طور تعیین در این گزارش به عبارت دوربین پریسکوپی اشاره نشده که به نظر می رسد با توجه به سابقه اپل، ممکن است این شرکت یک اصطلاح اختصاصی برای این دوربین استفاده کند.

طی چند سال گذشته، بسیاری از گوشی های پرچم دار اندرویدی با دوربین پریسکوپی راهی بازار شده اند. اپل هم مطابق معمول بعد از سال ها انتظار، این قابلیت را برای یکی از گوشی های خود ارائه خواهد نمود. بعلاوه این تحلیلگر نوشته که مدل های پرو آیفون 15 حدود 10 درصد سبک تر از نسل قبلی هستند. این یعنی آیفون 15 پرو احتمالا بعد از آیفون XS، سبک ترین مدل پرو آیفون خواهد بود. اگر پیگیر خبرهای آیفون 15 بوده باشید، احتمالا می دانید این کاهش وزن به لطف استفاده از فریم تیتانیومی عملی شده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سال جاری خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید