آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض را تسهیل می کند

به گزارش قالب وبلاگ ها، با عرضه تازه ترین سیستم عامل اپل برای آیفون یعنی آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض برای ایمیل و وبگردی تسهیل شده است.

آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض را تسهیل می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی قالب وبلاگ ها به نقل از انگجت، با نصب سیستم عامل آی او اس 14 می توانید اپل میل و مرورگر سافاری را به طور پیش فرض برای ارسال ایمیل و وبگردی انتخاب کنید. اما گزینه های دیگری را نیز به این منظور در اختیار خواهید داشت.

اپل تا به امروز سختگیری زیادی در مورد استفاده از برنامه های پیش فرض در سیستم عامل آی او اس داشت و تلاش می کرد کاربران را مجبور به استفاده از برنامه های خود این شرکت کند. اما همزمان با عرضه آی او اس 14 این سختگیری را کنار گذاشته و لذا کاربران می توانند برای ارسال ایمیل و گشت و گذار در وب از برنامه های شرکت های دیگر نیز به راحتی استفاده کنند.

این خدمات پیش از این در سیستم عامل اندروید گوگل به راحتی در دسترس بود و لذا یکی از مزایای آن در مقایسه با سیستم عامل آی او اس محسوب می شد. بسیاری از کاربران خواستار ایجاد این تغییر بودند و همین رفتار انحصارطلبانه اپل منجر به طرح شکایت هایی بر علیه آن در اروپا شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض را تسهیل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض را تسهیل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید