برنامه نویسی و علوم رایانه

هوش مصنوعی ChatGPT در برابر بینگ؛ 9 تفاوت کلیدی

هوش مصنوعی ChatGPT در مسیر درستِ معروفیت قرار گرفته و از آن سو، هوش مصنوعی بینگ (Bing) هم خیلی قدرتمندانه در حال خودنمایی است. با این حال، شاید این سوال بسیاری از کاربران باشد که چه تفاوت هایی میان این دو هوش مصنوعی وجود دارد؟ در این مقاله به طور مفصل پاسخ می...

13 فروردین 1402

چگونه به نسخه نو بینگ مایکروسافت دسترسی پیدا کنیم؟

جهت دسترسی به چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی بینگ باید ابتدا وارد لیست انتظار شد؛ اما امکان تسریع دسترسی با چند راهکار وجود دارد.

26 بهمن 1401

درس های مهمی که باید از برندگان نوبل بیاموزیم

استفانو سندرون(Stefano Sandrone) مصاحبه ای با 24 برنده جایزه نوبل انجام داده است و آن را در قالب کتابی به نام زندگی نوبل (Nobel Life) منتشر نموده است. او از شکست ها و چالش های این دانشمندان می گوید و درس هایی که می توان از آن ها آموخت.

18 آبان 1400

مشاغل پردرآمد رشته برق و الکترونیک که آینده شغلی شما را متحول خواهد نمود

مشاغل رشته برق و الکترونیک بسیار گسترده بوده و از دامنه وسیعی برخوردار می باشند. در میان این مشاغل بعضی بازار کار بهتری داشته و می توان با یک برنامه ریزی صحیح و کسب مهارت های مورد احتیاج آن آینده شغلی و عایدی خود را متحول کرد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره...

19 مهر 1400

15 تیر آخرین مهلت ثبت نام در ICT Challenge 6

خبرگزاری خبرنگاران- دانشگاه صنعتی شریف ششمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات را تیر سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد نمود.

23 تیر 1400