10 چشم انداز جادویی در کنار رودخانه ها

به گزارش قالب وبلاگ ها، رودخانه های بسیاری در دنیا وجود دارد که منظره ها خارق العاده ای را ایجاد نموده اند و بسیاری از آن ها به عنوان جاذبه های گردشگری شناخته می شوند. با خبرنگاران همراه باشید تا رودخانه هایی با منظره ها جادویی و خیره کننده را به شما معرفی کنیم.

10 چشم انداز جادویی در کنار رودخانه ها

عامل اصلی شکوفایی یک تمدن و یک سرزمین، رودخانه ها و منابع آبی هر ناحیه است. رودها یکی از جاذبه های گردشگری هر منطقه است که با گذر از کوه ها، دره ها و جنگل ها علاوه بر اینکه سرسبزی و زندگی را به محیط می بخشد منظره ها بی نظیر و فوق العاده ای را خلق می نماید. در جهان منظره ها خیره نماینده و جادویی بسیاری در کنار رودخانه ها وجود دارد که هر کسی با تماشا آن همه زیبایی متحیر می ماند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 منظره باشکوه و تماشای که به واسطه حضور رودخانه ها ایجاد شده است بپردازیم؛ با ما در سفر رویایی به این مکان های رویایی همراه باشید.

10. The Little River (آمریکا)

این رودخانه در استان آلاباما یکی از طولانی ترین رودخانه های کوهستانی در آمریکا است. بخش Little River Canyon یکی از زیباترین و پرطرفدارترین بخش های این رودخانه است که دارای منظره ها فوق العاده و تماشای است. از این بخش به عنوان پارک تفریحی، حفاظت های زیست محیطی بسیاری به عمل می آید.

9. San Antonio River Walk (آمریکا)

یکی از بخش های تماشای استان تگزاس آمریکا رود واک سن آنتونیو (San Antonio River Walk) در مرکز شهر سن آنتونیو است که به ونیز آمریکا معروفیت دارد.

این مکان محبوب با داشتن منظره ها تماشای بخصوص با روشن شدن چراغ ها در شب منظره های فوق العاده را ایجاد نموده است و بعلاوه با داشتن رستوران ها و کافه های بسیار در کرانه رودخانه، به محلی پرتردد تبدیل شده است.

8. Nam Ou (لائوس)

رودخانه ها در بیشتر موارد نقش بسیار مهمی در توسعه تجارت و فرهنگ کشورها دارند. رودخانه Nam Ou که 448 کیلومتر است علاوه بر نقش مهم در این کشور با داشتن منظره ها شگفت انگیز، غارهای متعدد و مجسمه های بودا در امتداد ساحل یکی از تماشای ترین منظره ها رودخانه ای در جهان را ایجاد نموده است.

7. رودخانه آمازون

رود آمازون که در بزرگترین جنگل بارانی جهان یعنی جنگل آمازون قرار گرفته است، پر آب ترین رود جهان است که به سمت اقیانوس اطلس روانه است. این رود بلند با داشتن منظره ها بی نظیر و متحیرنماینده افراد بسیاری را برای گردشگری به سمت خود جذب می نماید و تورهای قایقرانی بسیاری برای تماشا حیات وحش این منطقه برای علاقه مندان وجود دارد.

6. Lewis River (آمریکا)

این رودخانه در جنوب غربی استان واشنگتن آمریکا قرار گرفته است و با طی مسیرهایی پیاده روی تعیین می توان آبشارهای تماشای و فوق العاده بسیاری را دید.

این رودخانه با طبیعتی رویایی احاطه شده است و بسیاری از علاقه مندان به ورزش های آبی پرهیجان به این منطقه سفر می نمایند و علاوه بر تجربه ماجراجویی، از منظره ها منحصربه فرد آن لذت می برند.

5. Song Nho Que (ویتنام)

این رودخانه از چین و ویتنام می گذرد و از استان های کائو بانگ (Cao Bang) و ها گیانگ (Ha Giang) ویتنام عبور می نماید. منطقه ها ویتنام به علت موقعیت جغرافیایی خود که بصورت کوهستانی است منظره ها تماشای و بکر بسیاری دارد و این رودخانه با منظره ها کوهستانی منظره خیره نماینده ای را ایجاد نموده است.

4. رود نیل

رود نیل که در شمال شرق قاره آفریقا قرار گرفته است طولانی ترین رود جهان است و منشا حیات برای کشور مصر است. تمدن های بسیاری که در کنار این رود وجود داشته است و منظره ها فوق العاده ای که دارد آن را به محلی تماشای با منظره ها عجیب و فوق العاده تبدیل نموده است. تورهای بسیاری برای علاقه مندان و گردشگران در این رودخانه وجود دارد.

3. Hinatuan River (فیلیپین)

این رودخانه در میندانائو (Mindanao) در یکی از جزایر بزرگ فیلیپین قرار گرفته است. آب شفاف و طبیعت زیبای این منطقه آن را تبدیل به یک جاذبه گردشگری پربازدید تبدیل نموده است. داستان ها و افسانه های بسیاری در وصف این رودخانه بیان شده است که هیجان حضور در این رودخانه و منظره ها فوق العاده آن را دوچندان نموده است.

2. Li River (چین)

این رودخانه در زیباترین حالت ممکن در بین صخره های سرسبز و تماشای کشور چین در امتداد دو منطقه گویلین (Guilin) و یانگشاو (Yangshuo) قرار گرفته است. اطراف این رود روستاهای زیبا با معابد متعدد وجود دارد که منظره آن را تماشای تر نموده است. غروب خورشید منظره رویایی و محصور نماینده این ناحیه است.

1. Yangtze River (چین)

رودخانه یانگ تسه (Yangtze) که طولانی ترین رودخانه آسیا است از شهر چینگهای (Qinghai) چین سرچشمه می گیرد. گردشگران بسیاری برای تماشا منظره ها این منطقه به این شهر و کناره های این رود سفر می نمایند.

منبع: کجارو / placestoseeinyourlifetime.com

به "10 چشم انداز جادویی در کنار رودخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چشم انداز جادویی در کنار رودخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید