چرا باید بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم؟

به گزارش قالب وبلاگ ها، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه چست؟ بلیط لحظه آخری بلیطی است که روی پروازهای چارتر ارائه می گردد. آژانس های هواپیمایی همه یا بخشی از صندلی های یک هواپیما را چارتر می نمایند و با پیش خرید این صندلی ها آن ها را با قیمت دلخواه به مشتریان می فروشند. اگر آژانس هواپیمایی نتواند همه این بلیط ها را بفروشد ضرر سنگینی متحمل خواهد شد در نتیجه بلیط هایش را به صورت نرخ لحظه آخری به فروش می رساند.

چرا باید بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم؟

در واقع آژانس های هواپیمایی برای جلوگیری از ضرر به فروش بلیط لحظه آخری روی می آورند و مردم نیز با خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه سود می نمایند. در ادامه مطلب به آنالیز بلیط لحظه آخری می پردازیم، پس تا خاتمه همراه قالب وبلاگ ها باشید.

سفر هوایی لحظه آخری چیست؟

سفر هوایی لحظه آخری چیست؟ بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا منتظر بمانند و برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه اقدام نمایند. در این حالت صندلی های به جای مانده هواپیما با اعمال تخفیف روی بلیط های چارتر فروخته می شوند. آژانس های هواپیمایی همه یا بخشی از صندلی های یک هواپیما را پیش خرید می نمایند و با قیمتی دلخواه می فروشند. به این بلیط ها بلیط لحظه آخری می گویند.

اگر آژانس چارترنماینده نتواند بلیط هایی را که خریده است بفروشد ضرر می نماید در نتیجه این بلیط ها را در لحظات نزدیک به پرواز با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به بلیط سیستمی می فروشد. این نوع بلیط ها تفاوتی با بلیط سیستمی ندارند و تنها برای جلوگیری از ضرر آژانس هواپیمایی با قیمتی مقرون به صرفه تر در اختیار مسافران قرار می گیرند.

معمولا افرادی اقدام به خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه می نمایند که برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود ننموده اند، زیرا زمان پرواز این نوع بلیط ها بسیار نزدیک است. معمولا این نوع بلیط ها در زمانی از سال به فروش می رسند که افراد کمتر به مسافرت می روند. در زمان هایی از سال که افراد بیشتر سفر می نمایند نرخ بلیط لحظه آخری از بلیط سیستمی ممکن است گران تر گردد.

آیا پرواز لحظه آخری مقرون به صرفه تر است؟

آیا پرواز لحظه آخری مقرون به صرفه تر است؟ این بلیط ها به علت تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما و نزدیکی به زمان پرواز مقرون به صرفه تر فروخته می شوند و معمولا در مسیرهای پرتقاضا وجود دارند و معمولا هنگامی که کمتر از 24 ساعت به زمان پرواز به جای مانده باشد به مسافران فروخته می شوند تا صندلی های هواپیما خالی باقی نماند.

منظور از مسیرهای پرتقاضا مقاصدی هستند که افراد بیشتری در طول سال به آن ها سفر می نمایند. به عنوان مثال در سایت های فروش بلیط مسافرتی می توان برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه کیش، بلیط لحظه آخری مشهد، بلیط لحظه آخری شیراز به تهران، بلیط لحظه آخری تبریز مشهد که از مقاصد پرتقاضا هستند اقدام کرد.

برای اینکه بتوانید بلیط لحظه آخری را با قیمت مناسب خریداری کنید باید در زمانی مناسب اقدام به این کار کنید. بهتر است هر چند روز یک بار قیمت بلیط ها را در سایت چک کنید تا قیمت این نوع بلیط ها را بتوانید از قبل تخمین بزنید.باید بدانید که انتظار برای خرید این نوع بلیط برای سفر ریسک است، زیرا ممکن است در لحظات آخر مجبور شوید هزینه بیشتری برای این کار پرداخت کنید. در برخی مواقع نیز ممکن است همه بلیط ها به فروش برسند و شما از پرواز مورد نظرتان جا بمانید.

تنها زمانی برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه اقدام کنید که مطمئن هستید. این نوع بلیط ها استرداد ندارند و حتی بخواهید زمان سفرتان را تغییر دهید نیز هزینه آن به شما بازگردانده نمی گردد.عرضه نمایندگان این نوع بلیط ها معمولا تورگردان ها هستند. زیرا این گروه از افراد برای زمان های پرسفر سال مثل تابستان برنامه های تفریحی دارند. ایرلاین ها پرواز مورد نظر تورگردان را در اختیار او قرار می دهد. تورگردان پس از فروش بلیط ها لیست مشخصات مسافران را در اختیار ایرلاین ها قرار خواهد داد.

چرا باید بلیط هواپیما را لحظه آخر بخریم؟

چرا باید بلیط هواپیما را لحظه آخر بخریم؟ علت آن واضح است زیرا با این کار شما پروازی را تجربه خواهید کرد که کیفیت آن هیچ تفاوتی با بلیط سیستمی و چارتر ندارد. با این روش مسافر و چارترنماینده هر دو سود خواهند کرد.در برخی مواقع این بلیط ها قیمت های بسیار مقرون به صرفه و وسوسه نماینده ای دارند. به طوری که شخص با تماشا قیمت آن ها تصمیم می گیرد تا چمدانش را در همان لحظه جمع کند و به سفری مالی برود.چارترنماینده از قبل هزینه همه صندلی ها را برای برگزاری سفر پرداخت نموده است در نتیجه برای جلوگیری از خسارت مالی کوشش می نماید تا بلیط های به جای مانده را به هر قیمت ممکن بفروشد.

به طور کلی اگر سفر خیلی مهمی ندارید و می توانید در برنامه خود انعطاف پذیر باشید بهتر است برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه اقدام کنید. با خرید این نوع بلیط ها در هزینه های سفر خود می توانید تا حد زیادی صرفه جویی کنید. مشابه با بلیط های سیستمی این نوع بلیط ها را نیز می توانید به صورت اینترنتی تهیه کنید و روش خرید آن ها با حالت عادی تفاوتی ندارد.باید بدانید که این نوع بلیط ها تنها مختص پروازهای داخلی نیستند و می توانید بلیط لحظه آخری خارجی خریداری کنید. به عنوان مثال شما می توانید به صورت آنلاین بلیط لحظه آخری استانبول، بلیط لحظه آخری تهران نجف و بلیط لحظه آخری اصفهان نجف خریداری کنید.

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه ضروری است روزانه وارد سایت شوید و قیمت بلیط را چک کنید. برای خرید بلیط لحظه آخری باید وارد حساب کاربری خود شوید و نوع پروازتان را انتخاب کنید. منظور از نوع پرواز داخلی یا خارجی و از نوع فقط رفت یا رفت و آمد است. سپس باید نام مبدا و مقصد را در کادرهای متنی مختص آن ها وارد کنید و پس از وارد کردن تاریخ پرواز روی دکمه جستجو بزنید.

مشخصات بلیط هواپیما لحظه آخری ازران

  • بلیط هواپیما لحظه آخری ازران، تفاوتی با بلیط های سیستمی ندارند. بلیط لحظه آخری را مقرون به صرفه تر می خرید اما به هیچ وجه کیفیت پرواز شما کاهش نخواهد یافت.امکان کنسلی این بلیط وجود ندارد.
  • در صورتی که اقدام به کنسلی کنید آژانس، هزینه بلیط شما را به عنوان جریمه نزد خود نگه می دارد.
  • این نوع بلیط ها برای سفرهای خانوادگی و گروهی مناسب نیستند، زیرا چیدمان صندلی ها تصادفی است و کاربر آن ها را نمی تواند انتخاب کند.
  • عواملی مثل مقصد، نوع پرواز و زمان آن بر قیمت بلیط لحظه آخری تاثیر می گذارد.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه با قالب وبلاگ ها

خرید بلیط لحظه آخری یکی از کارهایی است که می توانید آن را برای داشتن سفر تفریحی مالی انجام دهید. این نوع بلیط ها در روزهایی از سال که مردم کمتر به مسافرت می روند در لحظات نزدیک به زمان پرواز با قیمت مناسب تر فروخته می شوند. توجه داشته باشید که در روزهای پر سفر سال همه صندلی ها از قبل خریده می شوند. بنابراین بهتر است برای این زمان ها ریسک نکنید زیرا در صورت وجود صندلی خالی قیمت آن از بلیط سیستمی گران تر خواهد بود.

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مقرون به صرفه می توانید از قالب وبلاگ ها که یکی از بهترین آژانس های مسافرتی در ایران است، اقدام کنید. خرید به وسیله سایت یا اپلیکیشن این برنامه امکان پذیر است و لذت خرید ساده و مقرون به صرفه را برای تان به همراه می آورد.

منبع: الی گشت

به "چرا باید بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید