هر 4 مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی و 6 گیگابایت رم دارند

به گزارش قالب وبلاگ ها، انتظار می رود خانواده آیفون 14 آینده اپل در پاییز عرضه گردد و از چهار مدل تشکیل گردد: آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس. مدل مینی پس از فروش ناامیدکننده آیفون 13 مینی متوقف خواهد شد.

هر 4 مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی و 6 گیگابایت رم دارند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از می اس ام آرنا، بر اساس یادداشت تحقیقاتی جف پو، تحلیلگر Haitong International Securities، سال جاری اپل مدل های آیفون پرو و غیرپرو خود را بسیار شبیه تر از قبل خواهد نمود، به خصوص در خصوص صفحه نمایش و اندازه حافظه استفاده شده.

در واقع، گفته می گردد که هر چهار مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 120 هرتز هستند، نه فقط دو دستگاه پرو (همانطور که در حال حاضر در نسل آیفون 13 وجود دارد). نه فقط این، بلکه هر چهار مدل آیفون 14 نیز دقیقاً همان میزان رم دارند: 6 گیگابایت. این نیز بر خلاف شرایط فعلی است، جایی که آیفون 13 مینی و آیفون 13 دارای 4 گیگابایت و پرو و پرو مکس 6 گیگابایت رم هستند.

پیش از این، پو گفته بود که آیفون 14 پرو و پرو مکس آن را تا 8 گیگابایت افزایش می دهند، اما ظاهراً دیگر این اتفاق نمی افتد. یک آنالیز زنجیره تامین نشان داد که ملاحظات هزینه مقصر تغییر در استراتژی است.

از آنجایی که این ویژگی ها بین مدل های مقرون به صرفه تر غیر پرو و حرفه ای گران تر یکسان هستند، باید دید که اپل چه چیز های دیگری را می تواند در نسخه های پرو قرار دهد تا آن ها را متمایز کند و دلتای قیمت را به راحتی ببلعد. ما مطمئن هستیم که دوربین ها همچنان یکی از این حوزه های تمایز خواهند بود، اما تا کنون نرخ به روزرسانی صفحه نمایش و میزان RAM همینطور بوده است.

با توجه به ارزشی که دارد، پو می گوید نسخه ها از حافظه 256 گیگابایتی آغاز می گردد (در حالی که نسخه های غیرمجاز ظاهراً از 64 گیگابایت آغاز می شوند)، و مدل های پرو، نیز با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عرضه می شوند.

منبع: انتخاب

به "هر 4 مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی و 6 گیگابایت رم دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر 4 مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی و 6 گیگابایت رم دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید