سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان معرفی گردید

به گزارش قالب وبلاگ ها، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اهواز، عباس حسین زاده صبح شنبه در این مراسم که در کتابخانه مرکزی برگزار گردید، بیان نمود: خدمات و قدمت کتابخانه مرکزی خوزستان برای استان و شهر اهواز و مسئولان نهاد شناخته شده است و جایگاه ویژه ای بین مردم و مسئولان دارد.

سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان معرفی گردید

حسین زاده اضافه نمود: در سالیان گذشته نبود اعتبار و اولویت قرار نگرفتن این کتابخانه باعث بی مهری هایی به کتابخانه شده است که در سال گذشته با اعتباری از سایر شهرستان ها فاز نخست به سازی در فضای همکف کتابخانه را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی با زیربنای هفت هزار و 100 متر مربع احتیاج به اقدامات ویژه دارد، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی خوزستان بزرگترین کتابخانه عمومی استان خوزستان با زیربنای هفت هزار و 100 متر مربع و در مساحت 12 هزار متر مربع در سال 1388 تاسیس شد و برهمین اساس احتیاج به بازطراحی کتابخانه در رأس برنامه ها واقع شده است که در سال آینده محقق می گردد.

حسین زاده گفت: یکی از شاخصه های شکاری رئیس پیشین، همراهی و همکاری با محافل ادبی بود که انتظار داریم در حوزه فرهنگی این مسیر استمرار یابد.

وی افزود: انجمن ادبی کتابخانه مرکزی فعالیت های گسترده ای در حوزه مطالعه و کتاب خوانی شامل نشست های تخصصی شاهنامه خوانی، نقد کتاب، نشست های کتابخوان، شب شعر، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، نشست های ادبی هفتگی برگزار می نماید.

کتابخانه مرکزی خوزستان در حال حاضر بیش از 8 هزار عضو فعال دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید