دو نوجوان همدانی به سومین جشنواره داستان های دیار راه یافتند

به گزارش قالب وبلاگ ها در همدان، آیین گشایش سومین جشنواره داستان آفرینش داستان های دیار با حضور نوجوانان داستان نویس و مربیان ادبی در سالن اجتماعات شهید مرادی اردوگاه دلگشا در شهر چالوس برگزار گردید.

دو نوجوان همدانی به سومین جشنواره داستان های دیار راه یافتند

در این دوره از میان 319 نوجوان داستان نویس کارگاه های داستان و انجمن های نویسندگان نوجوان کانون از سراسر کشور که برای حضور در این رویداد شرکت نموده بودند، 46 نفر از دختران نوجوان داستان نویس از استان های همدان، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمانشاه و چند استان دیگر حاضر به عنوان نفرهای برگزیده بدون رتبه بندی انتخاب شدند.

این برگزیدگان در مدت سه روز در اردوگاه دلگشا شهر چالوس به دور هم جمع می شوند تا علاوه بر تبادل تجربه های خود با یکدیگر از تجربه های استادان این عرصه نیز بهره مند شوند.

در این اردوی سه روزه که با هدف ایجاد نشاط و شادابی و آموزش اعضای برگزیده برگزار شده است دو نوجوان همدانی سارا حداد همدانی و یلدا پاشایی از اعضای ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره 3 همدان به همراه مربی ادبی خود معصومه کریمی در این اردو شرکت نموده اند.

در نخستین روز از این اردوی سه روزه خوانش داستان های نفرهای برگزیده انجام می گیرد و در روز دوم مهدی کاموس و بهناز ضرابی زاده تجربه های خود را در قالب یک نشست تخصصی ادبی در اختیار این نوجوانان قرار خواهند داد.

بعلاوه فهیمه نیکزاد مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری نیز به مباحث معرفتی و اخلاقی در داستان نویسی می پردازد. در ادامه مربیان کانون نشست صمیمانه ای با مجتبی حاذق مدیر مرکز آفرینش های ادبی و هنری کانون خواهند داشت.

اما در روز سوم عزت صدیقی، مریم اسلامی و مریم کوچکی در قالب یک کارگاه یک روزه آثار برگزیده را نقد و آنالیز می نمایند تا در انتها سومین جشنواره داستان آفرینش داستان های دیار با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان دهد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دو نوجوان همدانی به سومین جشنواره داستان های دیار راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نوجوان همدانی به سومین جشنواره داستان های دیار راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید