خودنمایی گزینه محبوب نکونام در ترکیه ، تصمیم نهایی ستاره استقلالی پس از پیشنهادهای تازه

به گزارش قالب وبلاگ ها، مدافع سابق استقلال دیروز در جریان مسابقه محبت آمیز تیمش در ترکیب نهاده شد.

خودنمایی گزینه محبوب نکونام در ترکیه ، تصمیم نهایی ستاره استقلالی پس از پیشنهادهای تازه

به گزارش قالب وبلاگ ها آنلاین، سید مجید حسینی پس از دو سال حضور مستمر و نمایش پیروز در خط دفاعی کایسری اسپور ترکیه، مورد توجه باشگاه های مختلف داخلی و خارجی قرار گرفته بود و از تیم های فرانسوی گرفته تا استقلال به عنوان مقصد بعدی وی در تابستان 2023 یاد می شد، اما او در نهایت در باشگاه ترکیه ای ماند و در مسابقات محبت آمیز هم دوباره جایگاه خود را به دست آورده است.

سید مجید حسینی که پس از تمدید قرارداد با باشگاه کایسری اسپور در ملاقات تدارکاتی هفته گذشته مقابل گنچلربیرلیغی یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش بود و عملکرد موثری در خط دفاعی داشت، دیروز هم در جریان مسابقه محبت آمیز برابر سیواس اسپور موثر ظاهر شد.

این مدافع ملی پوش که مهره مورد علاقه جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال بود و بازگشتش به جمع آبی ها اتفاق نیفتاد، حالا دوباره با پیراهن کایسری اسپور خودنمایی می نماید و مشغول انجام تمرین و ملاقاتهای تدارکاتی است تا آماده آغاز فصل نو گردد.

مجید حسینی در فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه 25 بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد که محرومیت یا مصدومیت اجازه نداد حضور بیشتری در ترکیب این تیم داشته باشد، اما حالا با آمادگی کامل خود به استقبال فصل نو رفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خودنمایی گزینه محبوب نکونام در ترکیه ، تصمیم نهایی ستاره استقلالی پس از پیشنهادهای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودنمایی گزینه محبوب نکونام در ترکیه ، تصمیم نهایی ستاره استقلالی پس از پیشنهادهای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید