اقدام عجیب منتقد بزرگ پرسپولیس ، ادعای جنجالی علیه سرخ ها زیر سوال رفت!

به گزارش قالب وبلاگ ها، جابجایی این فصل از رقابت های فوتبال ایران با اتفاقات عجیبی همراه بوده است.

اقدام عجیب منتقد بزرگ پرسپولیس ، ادعای جنجالی علیه سرخ ها زیر سوال رفت!

به گزارش قالب وبلاگ ها آنلاین، نقل وانتقالات تابستانی باشگاه تراکتور از یک نظر بسیار عجیب است؛ اینکه اغلب بازیکنان جذب شده به وسیله این تیم سابقه حضور در پرسپولیس را داشته اند.

آخرین نفر از این دست، علی شجاعی است که در پرسپولیس به او بازی نرسید، راهی نساجی شد و حالا از آنجا به تراکتور پیوسته است. مهم ترین تصویر به جا مانده از شجاعی با پیراهن قرمزهای مرکز، زمانی بود که او آخرین پنالتی پرسپولیس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر به ثمر رساند.

در همین تابستان غیراز شجاعی، بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده، سعید آقایی و مهدی شیری تراکتوری شدند و این در حالی است که قبل از همه آنها، حامد پاکدل هم در عضویت این تیم بوده است. روند نقل وانتقالاتی تراکتور طوری است که بعضی به شوخی می گویند این تیم به شعبه دوم پرسپولیس تبدیل شده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که محمدرضا زنوزی مطلق به عنوان مالک باشگاه تراکتور، در سال های گذشته بیشترین یورش ها را به سمت پرسپولیس برده و مدعی بوده این تیم به خاطر الطاف بیرونی پیروز شده است. آن ادعا اما در تناقض با رویکرد فعلی باشگاه تبریزی قرار گرفته است. اگر واقعا پرسپولیس از نظر فنی استحقاق پیروزیت های سالیان اخیر را نداشته، پس چرا تراکتور دنبال جذب بازیکنان این تیم است؟

منبع: همشهری آنلاین

به "اقدام عجیب منتقد بزرگ پرسپولیس ، ادعای جنجالی علیه سرخ ها زیر سوال رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب منتقد بزرگ پرسپولیس ، ادعای جنجالی علیه سرخ ها زیر سوال رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید