ما لالیگا را با وجود مسی و رونالدو بردیم ، اظهارنظر سرمربی مشهور در خصوص پیوستن احتمالی امباپه به رئال

به گزارش قالب وبلاگ ها، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، نظر خود را درباره پیوستن احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید در آینده نزدیک ارائه نموده است.

ما لالیگا را با وجود مسی و رونالدو بردیم ، اظهارنظر سرمربی مشهور در خصوص پیوستن احتمالی امباپه به رئال

به گزارش قالب وبلاگ ها به نقل از sportskeeda، اخیرا از سرمربی آرژانتینی روژیبلانکوس پرسیده شد که آیا پیوستن امباپه به لوس بلانکوس رئال مادرید را بیش از حد قوی می نماید؟ سیمئونه اظهار داشت که اتلتیکو مادرید در دوران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با ستاره های دیگری مانند آندرس اینیستا و گرت بیل، از جمله در لیگ، قهرمان لالیگا شده است.

او گفت: حتی اگر امباپه مادرید را بسیار قدرتمند کند، مهم نیست چون ما لالیگا را با بازی در مقابل مسی، اینیستا، الکسیس، ژاوی، بوسکتس...رونالدو، بیل و بنزما برده ایم. اشاره سیمئونه به فصل 14-2013 بود که اتلتیکو با شکست دادن رقابت های بارسلونا و رئال مادرید، قهرمان لالیگا شد.

سخنان او حاوی این نکته است که حضور نام های برتر به تنهایی هرگز در فوتبال کافی نیست. باشگاه کنونی امباپه، پاری سن ژرمن در دو فصل گذشته از سه بازیکن قدرتمند یعنی لیونل مسی، نیمار و این بازیکن فرانسوی برخوردار بود. با این حال، آنها عملکرد خوبی در مسابقات اروپا نداشتند.

با این اوصاف، رئال مادرید، برخلاف پاری سن ژرمن، سابقه کسب عناوین با نام های بزرگ را دارد. آنها می دانند چگونه بازیکنان ستاره را در کنار خود بگنجانند. بزرگ ترین موفقیت آنها در سال های اخیر خرید کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در سال 2009 بود.

مهاجم پرتغالی در 438 بازی 450 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و چندین توپ طلا، عناوین لالیگا و جام های لیگ قهرمانان اروپا را در این تیم کسب کرد. باید دید امباپه هم در صورت پیوستن به رئال مادرید می تواند به این موفقیت ها برسد یا خیر.

شرایط فعلی رئال مادرید، پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه

این بازیکن فرانسوی یک سال دیگر از قراردادش در پاریس به جای مانده است. با این حال، او از نوشتن تمدید خودداری نموده است، به این معنی که تابستان آینده برای انتقال رایگان در دسترس خواهد بود.

پاری سن ژرمن که تابستان گذشته با تمدید دو ساله امباپه را مجبور به ماندن کرد، اکنون بر این عقیده است که ستاره ای مانند او نمی تواند تیم را به صورت رایگان ترک کند. اخیرا آنها به او اولتیماتوم داده اند که یا قراردادش را تمدید کند یا عواقب آن را بپذیرد (احتمالاً در تابستان سال جاری فروخته گردد).

امباپه تا به امروز از تمدید قرارداد فعلی خود امتناع نموده است. او بعلاوه رویکرد لیگ حرفه ای عربستان را رد کرد. آنها به او 700 میلیون یورو دستمزد برای یک قرارداد یک ساله پیشنهاد نموده اند و بدین ترتیب به او اجازه داده اند تابستان آینده به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد.

لوس بلانکوس احتمالاً مجبور است در تابستان سال جاری برخلاف برنامه ایده آل آنها برای رایگان گرفتن او در سال آینده، حرکتی انجام دهد. در حالی که یک ماه دیگر از پنجره تابستانی به جای مانده است، هر اتفاقی ممکن است در برای امباپه، پاری سن ژرمن و رئال مادرید رخ دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ما لالیگا را با وجود مسی و رونالدو بردیم ، اظهارنظر سرمربی مشهور در خصوص پیوستن احتمالی امباپه به رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما لالیگا را با وجود مسی و رونالدو بردیم ، اظهارنظر سرمربی مشهور در خصوص پیوستن احتمالی امباپه به رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید