خبرنگاران ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان معرفی شدند

به گزارش قالب وبلاگ ها، تهران- خبرنگاران- نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان و انتخابی تیم ملی وزنه برداری کشورمان معرفی شدند.

خبرنگاران ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان معرفی شدند

به گزارش قالب وبلاگ ها، رقابت رکوردگیری اردونشینان تیم ملی وزنه برداری کشورمان کروز چهارشنبه 18 فروردین ماه انجام شد و کادر فنی پس از آنالیز عملکرد ملی پوشان اسامی نفرات اعزامی را به مسابقات ازبکستان اعلام نمود.

مسابقات قهرمانی آسیا از 27 فروردین ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می گردد و یکی از گزینشی های المپیک با درجه طلایی محسوب می گردد. ملی پوشان وزنه برداری کشورمان روز 29 فروردین ماه جاری با پرواز مستقیم راهی تاشکند محل برگزاری مسابقات خواهند شد.

نفرات زیر با از سوی کادر فنی برای مسابقات ازبکستان اعزام خواهند شد.

وزن 61 کیلوگرم: حافظ قشقایی

وزن 73 کیلوگرم: میر مصطفی جوادی

وزن 81 کیلوگرم حسین سلطانی

وزن 89 کیلوگرم علی میری

وزن 89 کیلوگرم: کیانوش رستمی

وزن 96 کیلوگرم: سهراب مرادی

وزن 102 کیلو گرم: رسول معتمدی

وزن 102 کیلوگرم: رضا دهدار

وزن 109 کیلوگرم: کیا قدمی

وزن به اضافه 109 کیلوگرم: علی داودی

از نکات مهم این لیست کنار گذاشتن علی هاشمی به خاطر حد نصاب نرسیدن رکورد است. هاشمی یکی از امیدهای ایران برای کسب سهمیه المپیک بود. مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مهمترین آوردگاه هایی است که کسب امتیاز در آن می تواند به پلی برای رسیدن سهراب مرادی یا کیانوش رستمی تبدیل گردد.

همچنین زنان ملی پوش وزنه برداری پیش از اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان به ایفمارک رفتند تا برای اعزام به مسابقات آسیایی اقدامات لازم را انجام دهند.

پوپک بسامی، فروغ یونسی، الناز باجلانی، سیده الهام حسینی، یکتا جمالی و فاطمه یوسفی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان هستند که به مربیگری ژینا ویسی برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان که از تاریخ 28 فروردین در تاشکند برگزار می گردد آماده می شوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید