خبرنگاران سه آرایشگاه زنانه در گناباد مهر و موم شد

به گزارش قالب وبلاگ ها، گناباد-خبرنگاران- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد از مهر و موم سه آرایشگاه زنانه در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران سه آرایشگاه زنانه در گناباد مهر و موم شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گناباد دکتر جواد صادقی نسب اضافه کرد: ستاد کرونا گناباد به دلیل قرار دریافت این شهرستان در شرایط قرمز کرونایی و شیوع زیاد این بیماری، فعالیت بعضی مراکز و واحدها از جمله آرایشگاههای زنانه را ممنوع اعلام نموده بود ولی با وجود ابلاغ این تصمیم، این سه سالن زیبایی همچنان به فعالیت خود ادامه می دادند.

فرماندار گناباد هم پیش از این از افزایش محدودیت ها و تعطیلی یک هفته ای بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی در این شهرستان از سوم آبان ماه خبر داده و گفته بود: در صورت لزوم با موافقت ستاد ملی کرونا این محدودیتها افزایش می یابد.

به گفته حامد قربانی، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گناباد از روز شنبه سوم آبان ماه به مدت یک هفته تعطیل است و آموزش آنها به صورت مجازی برگزار می گردد.

فرماندار گناباد گفته بود: مراکز آموزش فنی و حرفه ای و زبانکده ها و سایر آموزشگاهها و کتابخانه های عمومی، سینما و مراکز نمایش و تئاتر، باغ تالارها و تالارهای پذیرایی و آرایشگاههای زنانه نیز در این مدت تعطیل است.

وی همچنین از ممنوعیت برگزاری آیین های مذهبی و اجتماعی، تعطیلی استخرهای شنای سرپوشیده، شهربازی و کافه ها خبر داده و تاکید نموده بود که در این یک هفته باشگاههای ورزشی فقط با 25 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

مرکز شهرستان 90 هزار نفری گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه آرایشگاه زنانه در گناباد مهر و موم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه آرایشگاه زنانه در گناباد مهر و موم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید