تیم آینده ستاره استقلال یکی از این دو باشگاه خواهد بود ، پیشنهاد وسوسه کننده هم رسید

به گزارش قالب وبلاگ ها، انتخاب های محمد محبی برای فصل تازه کم شد و او راحت تر می تواند تیم تازهش را انتخاب کند.

تیم آینده ستاره استقلال یکی از این دو باشگاه خواهد بود ، پیشنهاد وسوسه کننده هم رسید

به گزارش قالب وبلاگ ها، یکی از تیم هایی که سخت خواستار در اختیار گرفتن محمد محبی است و می تواند بند فسخ قرارداد او را فعال کند، سپاهان است. تیمی که ابتدای فصل گذشته هم کوشش زیادی کرد که محمد محبی را در اختیار بگیرد، اما در نهایت این بازیکن تصمیم به حضور در جمع آبی ها گرفت. پیشنهاد تازه برای در اختیار گرفتن محمد محبی تکرار شده است، اما مهاجم تیم ملی و استقلال علاقه ندارد به نقطه اول در لیگ برتر برشود و دوست دارد انتخاب هایش رو به جلو باشد. بنابراین بازگشت محمد محبی به تیم سپاهان منتفی است.

تیمی از روسیه هم برای در اختیار گرفتن محمد محبی با مدیر برنامه این بازیکن و باشگاه سانتاکلارا وارد مذاکره شده است. به این خاطر که در این جابجایی رضایت محمد محبی هم شرط است و باشگاه نمی تواند او را مجبور به حضور در تیمی نماید، خبرهای رسیده نشان می دهد محبی به حضور در فوتبال روسیه بی میل است، به این خاطر که فوتبال باشگاهی و ملی این کشور تحت تاثیر تحریم های بین المللی است و رونق گذشته خود را از دست داده است.

با این اوصاف به نظر می رسد محمد محبی بعد از بازگشت از بیشکک از بین استقلال و العین امارات یکی را برای بازی در فصل آینده انتخاب کند. این حضور منوط به این است که تیم خواستار محمد محبی بند فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه سانتاکلارا را فعال کند. این بند با دریافت 600 هزار دلار از سوی باشگاه سانتاکلارا فعال خواهد شد. حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، از تمایل این باشگاه برای پرداخت این عدد به پرتغالی ها اطلاع داد. به این خاطر که استقلال در آینده می تواند از فروش این بازیکن به عایدی بیشتری دست یابد. به خصوص که محمد محبی در شرایط سنی خوبی واقع شده است و در تیم ملی هم تبدیل به مهره ثابت شده است.

استقلال برای محمد محبی بیشتر جاذبه فوتبالی دارد. از سویی نباید منکر شد که پیشنهاد باشگاه العین می تواند از نظر مالی برای این بازیکن جوان وسوسه کننده باشد. باید منتظر ماند و دید که محمد محبی از بین این دو تیم کدام یک را برای فصل بعد انتخاب خواهد نمود. هر چند بخشی از این انتخاب به باشگاهی برمی شود که 600 هزار دلار بند فسخ را پرداخت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تیم آینده ستاره استقلال یکی از این دو باشگاه خواهد بود ، پیشنهاد وسوسه کننده هم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم آینده ستاره استقلال یکی از این دو باشگاه خواهد بود ، پیشنهاد وسوسه کننده هم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید