توافق 47 میلیاردی گزینه اصلی استقلال ، آبی ها در پی یک بازیکن دیگر!

به گزارش قالب وبلاگ ها، استقلال باید هافبک سابق خود را فراموش کند و در پی بازیکن جدیدی برای بازی در مرکز خط میانی باشد.

توافق 47 میلیاردی گزینه اصلی استقلال ، آبی ها در پی یک بازیکن دیگر!

به گزارش قالب وبلاگ ها شاید اگر امید ابراهیمی کمی خوش شانس بود و دچار مصدومیت نمی شد، می توانست حضور در دومین جام جهانی متوالی را تجربه کند. هافبک با سابقه فوتبال ایران در آخرین بازی تیم ملی قبل از سفر به جام جهانی و مقابل نیکاراگوئه آسیب دید و به همین علت نتوانست همراه سایر بازیکنان راهی قطر گردد. با این حال او یکی دو ماه پس از انتها این تورنمنت مهم به شرایط بازی برگشت و در ترکیب الوکره نهاده شد.

ابراهیمی فصل قبل 13 بار در ترکیب الوکره نهاده شد، 1098 دقیقه در زمین حضور داشت که حاصل آن 2 گل زده و ارسال یک پاس گل بود. امید طی دو فصل روی هم 44 بار در تورنمنت های مختلف برای الوکره بازی کرد، 7 گل زد و 4 پاس گل داد که آماری مناسب برای یک هافبک دفاعی محسوب می گردد.

قبل از الوکره، ابراهیمی در ترکیب الاهلی حضور داشت و 49 بازی برای این تیم انجام داد که 6 گل زد و 2 پاس گل داد. در لیگ ستارگان قطر هم ابراهیمی آمار جالبی از خود به جا گذاشته. او 73 بازی انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده و 5 بار هم پاس گل داده. امید چهارمین فصل بازی در لیگ ستارگان قطر را پشت سر گذاشت و البته در آستانه 36 سالگی احتمالاً همچنان به فوتبال خود در لیگ ستارگان ادامه خواهد داد.

ابراهیمی که از سال 2013 به عضویت تیم ملی در آمده، روی هم 53 بار هم در ترکیب ایران نهاده شده اما پیروز نشده دروازه رقبا را باز کند. با این آمار امید همچنان در لیگ ستارگان مشتری دارد و یک باشگاه با او به توافق نهایی هم رسیده است. باشگاه الشمال که چند روز قبل پویا اسبقی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، با ابراهیمی وارد مذاکره شد و طرفین برای امضای قراردادی دوساله به توافق هم رسیدند.

گفته می گردد رقم این قرارداد 850 هزار یورو برای دو فصل است. امید به علت سال ها تجربه بازی در لیگ ستارگان قطر و بعلاوه تجربه بالا برای فرماندهی در میانه زمین مورد توجه اسبقی و الشمال نهاده شده و احتمالاً در فصل پیش رو یکی از بازیکنان مهم این تیم خواهد بود. نکته جالب اینکه او تنها یک سال از پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال کوچکتر است.

قرارداد ابراهیمی با الوکره 30 ژوئن (حدود 12 روز دیگر) به انتها می رسد و او به عنوان بازیکن آزاد راهی الشمال خواهد شد. استقلال در لیگ ایران علاقه مند بود تا ابراهیمی را مجاب به بازگشت کند اما امید ترجیح داد فعلاً در قطر بماند و همچنان در لیگ ستارگان بازی کند. با این انتخاب، استقلال هم باید امید ابراهیمی را فراموش کند و در پی بازیکن جدیدی برای بازی در مرکز خط میانی باشد.

امید یکی از بازیکنان کم حاشیه فوتبال ایران است که بی سر و صدا و بدون مشکل فوتبال خود را دنبال می نماید. او در زمین می جنگد و سنگ تمام می گذارد اما خارج از آن یک انسان معمولی است که حاشیه را از زندگی اش دور نموده. شاید به همین علت هم هست که در آستانه 36 سالگی همچنان در قطر مشتری دارد. آن هم در شرایطی که قانون الزام جذب یک بازیکن آسیایی در قطر تغییر نموده و دیگر باشگاه ها مجاب نیستند بازیکنی از این قاره را به ترکیب خود اضافه

نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "توافق 47 میلیاردی گزینه اصلی استقلال ، آبی ها در پی یک بازیکن دیگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق 47 میلیاردی گزینه اصلی استقلال ، آبی ها در پی یک بازیکن دیگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید