بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل راه اندازی شد

به گزارش قالب وبلاگ ها، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا با کوشش دولت و بخش خصوصی در شرکت فرآورده های لبنی کاله در آمل بهره برداری شد.

بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل راه اندازی شد

به گزارش قالب وبلاگ ها، سیدرضا فاطمی امین روز آدینه در بازدید از شرکت فرآورده های لبنی کاله در آمل اضافه کرد: پالایشگاه آب پنیر در آمل در کمتر از یکسال با هزینه اعتبار یک هزار میلیارد تومان دولت و بخش خصوصی در مازندران راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته ایران یکی از کشورهای واردکننده آب پنیر بود اما با کوشش بخش خصوصی و دولت این رویه برچیده شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مزایای اجرای پالایشگاه فراوری آب پنیر در مازندران را جلوگیری از خروج ارز از کشور عنوان نمود.

فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت امروز آدینه به منظور بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و فراوریی و ملاقات با فعالان مالی در قالب سفر کاری یک روزه وارد استان مازندران شد.

فاطمی امین بعلاوه با حضور در شرکت فرآورده های لبنی کاله از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

بازدید از شرکت آب بند در بابل و کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر در سفر کاری وزیر صمت برنامه ریزی شده است.

بازدید از صنایع چوب و کاغذ، فولاد البرز ، کشت و صنعت شمال ایرانیان، فاز 2 شهرک صنعتی ساری و شرکت آرین سینا از دیگر برنامه های کاری فاطمی امین در مازندران است.

بعلاوه نشست با فعالان مالی مازندران در استانداری سرانجام بخش سفر استانی و یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به مازندران خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید