انجام مطالعات تفصیلی 7000کیلومتر مربع از کهگیلویه و بویراحمد توسط ایمیدرو

به گزارش قالب وبلاگ ها، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعال شدن 14 واحد معدنی غیر فعال استان توسط ایمیدرو اطلاع داد.

انجام مطالعات تفصیلی 7000کیلومتر مربع از کهگیلویه و بویراحمد توسط ایمیدرو

حسین کلانتری روز دوشنبه، نهم تیرماه در ملاقات با خداداد غریب پور-معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) با اشاره به مصوبات این نشست، اضافه نمود: مقرر شد مطالعات اطلاعات تفصیلی 7000 کیلومتر مربع از استان توسط ایمیدرو تا انتها شهریور ماه تکمیل گردد و تا اتمام این مطالعات شرایط مناطق امید بخش استان معین خواهد شد.

وی اظهارکرد: سرمایه گذاران می توانند براساس مطالعات اجرا شده در استان حضور پیدا نمایند و زمینه سرمایه گذاری براساس طرح های معدنی استان فراهم می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مصوبات جلسه مقرر شد تعداد 14 واحد از معادن غیر فعال استان توسط شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی ایران فعال گردد.

بهره برداری از کارخانه آهک هیدراته چرام در دهه فجر 99

کلانتری توضیح داد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون وقفه چند ماه در پروژه آهک هیدراته چرام ایجاد شد که براساس آخرین تصمیمات اجرا شده مقرر شد تا دهه فجر سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: به منظور تشویق سرمایه گذاران و ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران در پروژه فسفات چرام مقرر شد بخش مهمی از زیر ساخت های فسفات چرام از جمله تامین برق فسفات این شهرستان که هزینه ای بیش از 15 میلیارد تومان در بردارد توسط ایمیدرو انجام گردد و استان هم در بخش تامین گاز همکاری لازم را به عمل آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از دغدغه های استان در حقیقت استفاده بهینه از معادن موجود است، مطرح کرد: مقرر شد باتوجه به ظرفیت های منطقه در بخش های گچ، سلستین و بوکسیت مطالعات توجیهی، فنی و مالی این پروژه ها حداکثر تا یک ماه آینده توسط ایمیدرو تهیه و در صورتی که امکان احداث کارخانجات مرتبط با این صنایع معدنی فراهم گردد نسبت به احداث کارخانجات مربوطه با همکاری بخش خصوصی اقدامات نمایند.

به گزارش قالب وبلاگ ها به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری اعلام کرد: مقرر شد برخی از مسائل معادن استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با حضور وی و در ملاقات با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آنالیز و رفع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انجام مطالعات تفصیلی 7000کیلومتر مربع از کهگیلویه و بویراحمد توسط ایمیدرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام مطالعات تفصیلی 7000کیلومتر مربع از کهگیلویه و بویراحمد توسط ایمیدرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید