شروع فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش قالب وبلاگ ها، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: فولادسازی شرکت فولاد اکسین برای خودکفایی بسیار مهم است و عملیات اجرایی آن تا خاتمه سال جاری شروع گردد.

شروع فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش قالب وبلاگ ها از اهواز، شبیب جویجری نماینده مردم اهواز گفت: شرکت فولاد اکسین بر اساس ماموریت های پیش بینی شده و بر اساس اهداف کمی و کیفی در بخش فولاد پایه گذاری شد. موسسان اولین شرکت هدف آن ها این بود که کشور را در بخش های فولادی به ویژه محصولات نهایی بتوانند هم خودکفا نمایند و هم صنعت نفت و صنعت گاز را به خودکفایی برساند.

او اضافه نمود: این شرکت اهداف زیادی داشته، اما در گذر زمان به علت موانع مختلفی که ایجاد شد، این موضوع محقق نشده است، اما بر آن هستیم که اهداف کمی و کیفی که برای این شرکت از پیش در نظر گرفته شده در مجلس حمایت کنیم تا این چرخه در فولاد اکسین به انتها برسد.

جویجری اضافه نمود: در زمان مدیر عامل سابق اولویت اول اجرای طرح فولادسازی این شرکت بوده است. اگر طرح تکمیل زنجیره فولاد اکسین به انتها برسد هم از حیث محصولات فولادی و هم از حیث اشتغال زایی، پایین آوردن نرخ بیکاری در شهرستان اهواز و حومه می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فولاد اکسین یکی از شرکت هایی است که با مدیریت بومی اداره می گردد و این وجه متمایز شرکت فولاد اکسین است. نمایندگان خوزستان به صورت جدی از مدیران بومی این شرکت و این استان حمایت می نمایند. البته به شرکت های فولادی دیگر در حد توان یاری خواهیم کرد.

او گفت: برای اجرای سریع طرح فولادسازی دو راه حل عملیاتی وجود دارد. در این رابطه وزیر محترم کار می تواند به صندوق بازنشستگی که سهامدار اصلی فولاد اکسین است، دستور بدهد طرح فولادسازی را در اولویت قرار دهد. بعلاوه وزارت اقتصاد نیز می تواند منابع اقتصادی را به وسیله بانک ها برای اجرای این طرح تامین کند.

م

قالب وبلاگ ها خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید