پای روبات ها هم به جشنواره عروسکی تهران رسید

به گزارش قالب وبلاگ ها، سومین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای 10 اثر نمایشی در بخش های مختلف است.

پای روبات ها هم به جشنواره عروسکی تهران رسید

به گزارش قالب وبلاگ ها، روز شنبه 10 تیر و در سومین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک 10 اثر در بخش های بزرگسال، کودک و نوجوان، فراگیر، مهمان و فضای باز اجرا می گردد.

در سومین روز جشنواره نمایش کوران به نویسندگی موریس مترلینگ و کارگردانی وحید نفر از تهران با مدت زمان 25 دقیقه و در 2 نوبت 18 و 20 در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

بعلاوه کارگردان نمایش مجموعه نیز پذیرای نمایش قصه بخت به نویسندگی داود فتحعلی بیگی است که با کارگردانی مشترک ابوالفضل میروککیلی و محمدحسن ابویی از مهریز یزد با مدت زمان 40 دقیقه و در 2 نوبت 17 و 19 اجرا می گردد.

نمایش گربه نره و روباه مکار هم همانند 2 روز گذشته نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.

سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی نیز در این روز پذیرای نمایش هبوط به نویسندگی و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس با مدت زمان 50 دقیقه می گردد که در 2 نوبت 18 و 20 اجرا می گردد.

سالن گلستان مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هم در 2 نوبت 18 و 20 میزبان اجرای نمایش چهچه چلچله چهل گیس به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی نسیم شیرزادی از شیراز با مدت زمان 60 دقیقه است.

در بخش فضای باز جشنواره نیز در سومین روز از برگزاری این رویداد تئاتری، نمایش های بارگاه سلیم خان به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران با مدت زمان 30 دقیقه در ساعت 18:30، ربات های غول پیکر به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران با مدت زمان 30 دقیقه در ساعت 19، بوسلمه، غول دریاها به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان 15 دقیقه در ساعت 19:30، شیلو به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر با مدت زمان 30 دقیقه در ساعت 20 و آذربایجان آیین لری به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند با مدت زمان 25 دقیقه در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پای روبات ها هم به جشنواره عروسکی تهران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای روبات ها هم به جشنواره عروسکی تهران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید