نماینده ورزقان در مجلس: بحث اسپانسری نداریم، یا باید کُل باشگاه تراکتور واگذار گردد یا هیچ، شرکت مس را مکلف به خرید باشگاه می کنیم

به گزارش قالب وبلاگ ها، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد بحث اسپانسری شرکت مس در باشگاه تراکتور مطرح نیست و اگر زنوزی قصد واگذاری باشگاه را دارد باید به طور کامل مالکیت تراکتور را واگذار کند.

نماینده ورزقان در مجلس: بحث اسپانسری نداریم، یا باید کُل باشگاه تراکتور واگذار گردد یا هیچ، شرکت مس را مکلف به خرید باشگاه می کنیم

الهویردی دهقانی نماینده شهرستان ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قالب وبلاگ ها درباره جلسه عصر امروز (سه شنبه) مجلس درباره واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور به شرکت مس گفت: جلسه امروز فقط برای واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور نیست، بلکه برای احقاق حق و حقوق مطالبات شهرستان ورزقان از شرکت مس است که یکی از موضوعات مورد بحث، باشگاه تراکتور است.

وی در ادامه اضافه کرد: سالانه بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان حق شهرستان ورزقان از عایدی شرکت مس است که این پول باید صرف زیرساخت ها و مسائل دیگر از جمله ورزش استان گردد.

نماینده مردم ورزقان در مجلس درباره اینکه آیا بحث اسپانسری شرکت مس در باشگاه تراکتور نیز مطرح است یا خیر، گفت: ما بحث اسپانسری نداریم. الان زنوزی به هر طریق مالک باشگاه است و اگر نمی تواند تیم را مدیریت کند و قصد واگذاری داشته باشد، ما به شرکت مس می گوییم که مالکیت را در اختیار بگیرد.

دهقانی درباره اینکه زنوزی اعلام نموده است قصد واگذاری باشگاه را دارد، توضیح داد: این چیزی است که در ظاهر گفته است، باید ببینیم در عمل چه می خواهد! شاید او برای واگذاری باشگاه پول بخواهد، اما این امکان ندارد. باشگاه سالانه 200 میلیارد هزینه دارد و امکان ندارد پول دیگری هزینه گردد. یک بار برای همواره باید تکلیف تعیین گردد. اگر می توانند تیم داری نمایند، باشگاه را نگه دارند، در غیر این صورت بگویند تا باشگاه به شرکت مس واگذار گردد.

وی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می گردد شرکت مس تمایل چندانی برای تیم داری ندارد، توضیح داد: دست خود شرکت مس نیست که قبول کند یا نه، ما به او تکلیف می کنیم. مس سالانه باید یک هزار و 500 میلیارد تومان به شهرستان ورزقان پول بدهد، ولی تا الان هیچ پولی نداده است. این عایدیها در استان های دیگر هزینه می گردد. الان شرکت مس 17 تیم دارد. ما در این زمینه قانون داریم که تا الان به آن عمل نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جلسه امروز در رابطه با مطالبات قانونی استان ورزقان است که یکی از موضوعات آن در عرصه ورزش و در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه تراکتور است. البته عده ای دنبال اسپانسری شرکت مس در باشگاه تراکتور هستند که ما اجازه آن را نمی دهیم. یا همه یا هیچ!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نماینده ورزقان در مجلس: بحث اسپانسری نداریم، یا باید کُل باشگاه تراکتور واگذار گردد یا هیچ، شرکت مس را مکلف به خرید باشگاه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ورزقان در مجلس: بحث اسپانسری نداریم، یا باید کُل باشگاه تراکتور واگذار گردد یا هیچ، شرکت مس را مکلف به خرید باشگاه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید