نمایش ظرفیت های گردشگری مازندران

به گزارش قالب وبلاگ ها، ظرفیت های گردشگری مازندران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور به نمایش در می آید.

نمایش ظرفیت های گردشگری مازندران

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از نمایش تمامی ظرفیت های جهانگردی استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته کشور اطلاع داد و گفت:حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای جذب جهانگرد از سراسر کشور خواهد بود.

او از تشکیل ستاد برگزاری نمایشگاه در فرمانداری ها به دبیری میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی و دعوت از تمامی بخش های علاقمند جهت حضور در نمایشگاه اطلاع داد و اضافه نمود: باید طوری برنامه ریزی گردد تا مازندران در این نمایشگاه به برترین شکلی به نمایش درآید.

صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی مازندران هم رویکرد این نمایشگاه را استان محور ارزیابی کرد و گفت: این رویداد با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری و فرمانداری ها و به ویژه بخش خصوصی برپا می گردد.

او با بیان این مطلب که مازندران دارای ظرفیت های بی نظیر جهانگردی در حوزه های مختلف تاریخی، طبیعی و جهانگردی است و کوشش ما نیز جلب مشارکت تمامی ظرفیت های استان جهت حضور در این نمایشگاه است، اضافه نمود:جزئیات این نمایشگاه و چگونگی نحوه حضور در آن به زودی اعلام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه براساس استاندارد درست تعیین شده است و تقریبا سهم قابل توجهی از جهانگردان نیز ازاستان تهران و البرز به مازندران سفر می نمایند، گفت: چگونگی حضور در این نمایشگاه می تواند سهم قابل توجهی در ارتقای سطح جهانگردان داخلی به استان داشته باشد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته 18 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان جهانگردی کشور برگزار می گردد.

قالب وبلاگ ها مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمایش ظرفیت های گردشگری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ظرفیت های گردشگری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید