نشست گفت وگو پیرامون پیغام رسانی شعر برگزار گردید

به گزارش قالب وبلاگ ها، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، جواد زاهدی، روزنامه نگار و شاعر در این محفل که عصر یکشنبه برگزار گردید، گفت: بدون رسانه، جایگاه شعر در بین مردم تعریف نمی گردد و امروزه نیز باید شعر را در بین مردم تعریف کنیم.

نشست گفت وگو پیرامون پیغام رسانی شعر برگزار گردید

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم شعر و داستان عمومیت پیدا کند احتیاج به رسانه است و شعر به عنوان یک رسانه داخلش پیغام دارد و باید این پیغام به مخاطب خاص خود برسد.

زاهدی ادامه داد: شعر یک اتفاق بوده که در زبان می افتد. بزرگترین اختراع انسان زبان است که کاربرد ارتباطی دارد و زبان هنر، عاطفه، شعر و ادبیات بوجود آورد و بنابراین مهمترین مولفه که می توان به آن تاکید نمود زبان است.

نویسنده ارومیه ای با بیان اینکه مشروطیت در موضوع فرهنگ کارهای بزرگی انجام داده، گفت: شعر مشروطیت، مثل حافظ یا سعدی شعر هنری نبوده ولی در زمان خودش تاثیر بالایی داشته است و شعر مشروطه ورود به مسایل اجتماعی بود.

حامد عطایی، روزنامه نگار و نویسنده نیز در مراسم گفت: هر حرکتی که به سوی آگاهی علی الخصوص در موضوع رسانه باشد بر روی دستان شعر و ادب خواهد بود.

وی اضافه کرد: روزی خواهد رسید که شاعران مالکان جهان خواهند شد.

به گزارش ایبنا؛ انجمن ادبی قرار ارومیه 81 امین نشست خود را با حضور نویسندگان، شعرا و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرهنگسرای ارومیه برگزار کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نشست گفت وگو پیرامون پیغام رسانی شعر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست گفت وگو پیرامون پیغام رسانی شعر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید