نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی تازه رونمایی می گردد ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری

به گزارش قالب وبلاگ ها، پروژه عینک هوشمند اپل از پروژه هایی است که با اما و اگر های زیادی آغاز شد اما در نهایت پیروز شد نسخه اولیه خود را وارد بازار کند. اکنون خبرهای نو از شرکت گوگل حکایت از آن دارند که نسخه دوم این عینک ها با امکاناتی نو در راهند.

نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی تازه رونمایی می گردد ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با پردازنده پر سرعت کوالکام و USB-C همراه است و می تواند در چند نقش متفاوت ظاهر گردد.

اگر نگاهی به ویژگی های عینک هوشمند گوگل داشته باشیم متوجه می شویم که این عینک کاربردهای شخصی و تجاری دارد. درواقع می تواند برای هر نوع سلیقه ای مفید باشد. عینک هوشمند گوگل درواقع نوعی هدست مبتنی بر هوش مصنوعی است و در نسخه تازه از صفحه نمایش شیشه ای و سه بعدی تقویت شده بهره می برد.

درواقع در این نسخه تازه از عینک گوگل، تجربه ای مشابه با آنچه که در HoloLens 2 وجود دارد را تجربه می کنید. در این عینک، دوربین داخلی بهبود یافته و پردازشگر و پردازنده به روز شده است. گوگل اعلام نموده که از تراشه کوالکام XR1 تازه در این عینک استفاده شده است.

منبع: انتخاب

به "نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی تازه رونمایی می گردد ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی تازه رونمایی می گردد ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید