مدیران جدید مناطق پستی تهران معرفی شدند

به گزارش قالب وبلاگ ها، در مراسمی که با حضور بهزاد اقبالخواه عضو هئیت مدیره شرکت پست برگزار شد مدیران مناطق پستی تهران معرفی شدند.

مدیران جدید مناطق پستی تهران معرفی شدند

به گزارش ، در مراسم معارفه مدیران مناطق پستی تهران، محمد مهدی پیشقدم به عنوان سرپرست منطقه پستی جنوب، امیر حسین کریمی به عنوان مدیر منطقه پستی جنوب غرب و محمدهادی به عنوان مدیر منطقه پستی شمال استان تهران معرفی و از خدمات ارزنده فرخ ولد بیگی مدیر پیشین منطقه پستی شمال تهران قدردانی شد.

عضو هئیت مدیره در این مراسم که مهدی مقصودی مدیر کل پست استان تهران نیز حضور داشت ضمن تقدیر از زحمات همه همکاران در ایام بحران ویروس کرونا گفت: خدمت رسانی به مشتریان با وجود مضراتی که به همراه داشت، موفقیت هایی نیز در خصوص تجارت الکترونیک برای شبکه پستی کشور در برداشت.

وی همچنین گفت: نقش فداکارانه همکاران در این ایام در شبکه پستی کشور باعث شد که نگاه ها به سمت پست تغییر نماید.

اقبالخواه با بیان اینکه در حال حاضر شبکه پستی کشور در شرایط خوبی بسر می برد افزود: در دو سال اخیر نگاه های مثبت به سمت شرکت ملی پست، انتظارات را بیشتر کرده به طوری که رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنرانی های خود از خدمات ارزنده پست به نیکی یاد کرده و از تلاش های شبکه پستی در ایام شیوع ویروس کرونا سخن می گویند.

عضو هئیت مدیره گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته چندین بار با نگاه مثبت از پست بازدید کرده که این امر مسئولیت شبکه پستی را سنگین تر کرده است.

اقبالخواه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دغدغه اصلی هئیت مدیره بهبود شرایط معیشت همکاران است و ما درصدد فراهم نمودن ساز و کار های لازم برای تحقق این امر هستیم.

در ادامه عضو هئیت مدیره به استقبال خوب همکاران نامه رسان از موضوع نظام پرداخت بر اساس عملکرد (PFP) اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده شاهد ارتقاء جایگاه شبکه پستی کشور در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری باشیم.

در پایان مدیران پیشین گزارشی از عملکرد مناطق در دوره تصدی مسئولیتشان ارائه کرده و مدیران جدید برنامه ها و نقطه نظرات خود را تشریح کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدیران جدید مناطق پستی تهران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران جدید مناطق پستی تهران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید