دلیل تأخیر در تحویل 2 خودرو ایران خودرو به متقاضیان

به گزارش قالب وبلاگ ها، بعضی مشتریان شرکت ایران خودرو که موعد تحویل محصولات آن ها فروردین 1402 بود، از تأخیر این شرکت در تحویل محصولات خود به ویژه سورن پلاس و دنا پلاس خبر می دهند. اما ماجرا چیست؟

دلیل تأخیر در تحویل 2 خودرو ایران خودرو به متقاضیان

به گزارش قالب وبلاگ ها به نقل از تجارت نیوز، به رغم گذشت حدود 40 روز از انتها فروردین، هنوز بعضی از متقاضیان ایران خودرو از تأخیر در تحویل محصولاتی از جمله دناپاس و سورن پلاس خبر می دهند.

این کاربران ادعا می نمایند که تعهدات مربوط به فروردین ماه شرکت، مخصوصا برای دو محصول سمند سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ دنده دستی و اتوماتیک تحویل مشتریان نشده است.

پیگیری ها از روابط عمومی گروه خودروسازی ایران خودرو حاکی از آن است که این موضوع صحت نداشته و مقام مربوطه، قویا این ادعا را تکذیب کردند.

طبق اعلام این شرکت هیچ یک از محصولات این شرکت از تحویلی های فروردین ماه، معوق نیست. اما در صورتی که اطلاعات و پرونده مشتریان ناقص باشد، احتمال این امر وجود دارد.

بدین ترتیب مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir از شرایط سفارش خود آگاه شوند. یا در صورت احتیاج به هدایت بیشتر، می توانند با تماس با مرکز پاسخ گویی این شرکت به شماره 096440 مشکل خود را با اپراتورهای این شرکت در میان بگذارند.

ایران خودرو در اولین مرحله از سامانه فروش یکپارچه، توانست بیش از 800 هزار دستگاه به فروش برساند. باتوجه به 100 هزار تعهد تحویل نشده از ماه های گذشته، این سئوال مطرح می گردد که آیا این شرکت می تواند با فروش 585 هزار دستگاه در سال گذشته، تعهد 900 هزار دستگاه را تا انتها امسال محقق سازد؟

باتوجه به آمار فراوری اردیبهشت امسال نسبت به اردیبهشت سال گذشته، این شرکت توانسته 17 درصد رشد فراوری را داشته باشد. حال اگر ایران خودرو در ادامه امسال نیز با همین روند پیش رود و فراوریات شرکت در برترین حالت خود باشد، این شرکت می تواند در مجموع طی امسال با افزایش 16 درصدی نسبت به سال گذشته، 678 هزار دستگاه از محصولات خود را فراوری کند.

در این شرایط، باز بیش از 200 هزار خودرو از تعهدات امسال در امسال محقق نخواهد شد و شرکت مجبور است بعضی از سفارشات امسال را، سال آینده تحول مشتریان دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دلیل تأخیر در تحویل 2 خودرو ایران خودرو به متقاضیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تأخیر در تحویل 2 خودرو ایران خودرو به متقاضیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید