شرکت بیش از 7 هزار دانش آموز خراسان شمالی در پویش من و قصه های همکلاسی

به گزارش قالب وبلاگ ها، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی از شرکت بیش از هفت هزار دانش آموزان ابتدایی استان در پویش من و قصه های همکلاسی با موضوع بیماری کرونا خبرداد.

شرکت بیش از 7 هزار دانش آموز خراسان شمالی در پویش من و قصه های همکلاسی

عصمت بدخشان در گفت و گو با قالب وبلاگ ها گفت: حدود هفت هزار آثار پویش من و قصه های همکلاسی به پیام رسان سروش صدا و سیمای استان ارسال شده است.

وی اضافه نمود: طرح عید و داستان 99 با موضوع بیماری کرونا به صورت داستان گویی و داستان نویسی انجام گرفت.

بدخشان ادامه داد: موضوع این پویش نقش من و خانواده ام در پیشگیری از کرونا، فداکاری پرستاران، پزشکان و کادر درمانی، نقش پاکبانان زحمتکش در این شرایط، احساسات من در شرایط در خانه ماندن، احساسات من درباره تدریس معلمان در فضای مجازی و شبکه محلی صدا و سیمای اترک، من و بازی های ورزشی در خانه بود.

وی خاطرنشان کرد: این پویش با همکاری صدا و سیمای خراسان شمالی و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل برگزار گشت.

بدخشان اضافه نمود: بیش از ههفت هزار دانش آموز دوره ابتدایی از پایه اول تا ششم در مهلت تعیین شده آثار خود را به صورت فایل های صوتی، تصویری به پیام رسان سروش صدا و سیمای استان خراسان شمالی ارسال کردند و حدود 30 داور برگزیده استانی در حال داوری آثار رسیده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سرانجام داستان های دانش آموزان در یک مجموعه به نام خود آنها و در قالب یک کتاب الکترونیکی جمع آوری خواهد شد و از آثار برگزیده به قید قرعه طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرکت بیش از 7 هزار دانش آموز خراسان شمالی در پویش من و قصه های همکلاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بیش از 7 هزار دانش آموز خراسان شمالی در پویش من و قصه های همکلاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید