سریالی درباره صید بی رحمانه نهنگ در هلند

به گزارش قالب وبلاگ ها، سریال ناگهانی با گویندگی 35 نفر از گویندگان گفتار فیلم دوبله و به زودی از شبکه سه سیما پخش می گردد.

سریالی درباره صید بی رحمانه نهنگ در هلند

به گزارش قالب وبلاگ ها، سریال شش قسمتی ناگهانی محصول آلمان، دانمارک و ایسلند در سال 2021 و قرار است از شبکه سه سیما پخش گردد.

در خلاصه این سریال در گونه جنایی، درام و رازآمیز آمده است: کشور دانمارک شرکت های بزرگی برای صید بی رحمانه نهنگ دارد. یکی از فعالان محیط زیست کشته می گردد. بعد از مرگ او پدرش که یک خبرنگار سیاسی است، پیگیر ماجرا می گردد و ...

این سریال معمایی جنایی از اسکاندیناوی، نامزد برترین سریال سال در جوایز تلویزیونی ایسلند شد و در جشنواره تلویزیونی مونت کارلو جایزه ویژه هیأت داوران و جایزه برترین هنرپیشه مرد را از آن خود کرد.

این سریال که در آن مسائل و فعالیت های محیط زیستی دستمایه خلق داستان قرار گرفته، ضمن سرگرم کردن مخاطب، نشان می دهد که شرکت های اروپایی چگونه محیط زیست را قربانی منافع خود نموده اند.

تصویرپردازی، رنگ و نور سریال بسیار با مایه معمایی و سردی روابطی که در فیلمنامه وجود دارد، هماهنگ است. منطق داستان فیلمنامه هر چه جلوتر می رود چفت و بست بهتری پیدا می نماید و ساخت و ریتم خوب سریال باعث می گردد که تماشاگر داستان را تا سرانجام دنبال کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سریالی درباره صید بی رحمانه نهنگ در هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی درباره صید بی رحمانه نهنگ در هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید